Marketing digital actual

Des de noves característiques, preferències del consumidor fins a diferents oportunitats de marca, hi ha molt que esperar aquest any que ajudarà a cada venedor a desenvolupar una estratègia unicorn (sòlida) per refinar els seus plans de màrqueting segons el consultor seo freelance

Hagamos una profunda immersió en aquestes tendències de les xarxes socials per a 2018, segons Filmora, per veure com es pot millorar i utilitzar-les per a l’avantatge de la seva empresa.

1. Vídeos
Segons les últimes estadístiques, el 80% del tràfic mundial d’Internet serà immediatament atribuït per videos aquest proper 2020, el 90% dels usuaris de SNS compartiran videos, el 87% dels professionals del màrqueting utilitzaran videos en les seves campanyes i els espectadors creuen que el 95% dels missatges de vídeos es retenen en els seus ments. El 73% de les organitzacions B2B que usen vídeos en les seves campanyes de màrqueting informen resultats positius sobre el seu ROI.

Consells:

Crea un video únic; alguna cosa que té el factor ‘guau’ sempre guanya el joc
Crea videos més curts i precisos
Assegureu-vos d’atraure al públic dins dels primers 7 segons
Haz que sea optimitzat per a dispositius mòbils
Crea diferents videos amb diferents plataformes de contingut

2. Transmissió en viu
Diferents plataformes de xarxes socials com Snapchat, Facebook, YouTube, Twitter, Periscope, Musical.ly i Tumblr estan promocionant l’ús de la transmissió en viu. Es espera que per a l’any 2021, el mercat de transmissió de vídeo aconsegueixi els 70,5 mil milions de dòlars. A més, més clients volen veure vídeos en viu atractius en comparació amb publicacions de només missatges de text.

Consells:

Esdeveniments de transmissió en viu
Fer una transmissió de preguntes i respostes en viu o “com fer-ho”
Transmissió en viu de la realització d’un producte
Transmissió en viu del llançament d’un producte
Notícies de l’empresa de transmissió en viu
3. Contingut efímero
Contingut efímero és qualsevol contingut visual que només està disponible durant un cert període de temps. Aquests videos i publicacions breus són famosos en Instagram i Snapchat. Les marques poden aprofitar aquesta tendència publicant instantànies del seu dia a dia darrere dels moments i punts de la escena.

Consells:

Experimentar. Feu que els teus vídeos siguin únics i interessants
Tanto como sea posible, mantingui autèntic i personal
Conté una història: entretiene, soluciona un problema o ensenya als teus espectadors una cosa nova.
4. Realitat Aumentada
La realitat augmentada està revolucionant la forma en què les persones socialitzen en línia. Els venedors han estat experimentant AR per un temps. L’Oreal creava aplicacions de AR que permeten als usuaris provar el maquillatge i els pintades abans de comprar qualsevol cosa, i resulta que realment augmenta les vendes.

Consells:

Utilitzeu AR per atraure els seus usuaris sobre els seus nous productes
Augmenten les vendes a través de compres impulsives.
Aliente l’intercanvi social a través de la seva aplicació de realitat virtual.
5. Inteligencia Artificial (AI) i Chatbots
Amb l’objectiu d’acostar-se als clients, els especialistes en màrqueting usen plataformes de mitjans socials per crear compromisos en temps real com chatbots i intel·ligència artificial per als seus clients.

Consells:

Identificar problemes de negocis
Compila dades importants
Produeix els chats correctes.
Seleccioneu models actualitzats
Aquesta és una tendència que espero desembarcar, ja que la meva pròpia empresa, MobileMonkey, Inc. proporciona eines per ajudar els especialistes en màrqueting a crear chats.

6. Generación Z
Els individus anomenats ‘Generació Z’, són aquells que van néixer en 1995 fins al 2012. Generalment se’ls crida ‘veritables nadius digitals’. Les plataformes de xarxes socials més comunes que utilitzen inclouen YouTube, Instagram, Snapchat, Facebook, Tumblr, Twitter, Otro, Pinterest, en l’ordre exacte.

Consells:

Connexió amb influenciadors Gen Z.
Comprenda el que necessites.
Resalta persones reals.
7. Influenciador com el canal de comercialització de més ràpid creixement
Influenciador encapçala el canal de màrqueting de més ràpid creixement seguit d’altres, recerca orgànica, correu electrònic, recerca pagada, publicitat gràfica i màrqueting d’afiliació, en ordre. Aquells que van utilitzar el comercialitzador d’influents estan satisfets amb els seus resultats, amb una taxa de conversió 10 vegades major.

Consells:

Trobeu els influents adequats
Personalitza tu enfocament
Se transparente. Facilitar la participació d’influencers.
Manteniu un registre de ROI
8. Contingut llest per a dispositius mòbils
A mesura que el nombre d’usuaris de telèfons mòbils creix cada any, és molt important que els especialistes en màrqueting optiminin el seu contingut per adaptar-se millor als usuaris d’equips mòbils. Les 3 millors plataformes de mitjans socials que estimen els usuaris d’equips mòbils són Facebook, Twitter i YouTube.

Consells:

Apalancament per a aplicacions mòbils
Utilitzar un sistema de gestió de contingut segons la agencia seo barcelona

Leave a Reply

css.php