Consultor seo

Les últimes notícies sobre màrqueting digital | Què ha passat fins al 2018?
Tot i que els mesos de desembre i gener són mesos lents per al món del màrqueting digital i els SEO se centren en l’estratègia, tot un assaig d’actualitzacions ha mantingut ocupat l’equip de Blue Compass per avaluar els rànquings i els algoritmes de SERP a mesura que entrem en el nou any.

Estem tres setmanes al 2018 i ja hem vist actualitzacions de màrqueting digital impactants. Hem decidit estalviar-vos un temps i crucificar tots els títols principals, de manera que no hàgiu de passar per la xarxa buscant respostes com diu un consultor seo freelance

Ara n’hi ha prou, anem als títols.

SEMrush actualitza les bases de dades del volum de cerques i de cerques
En aproximar-se al seu desè aniversari, SEMrush, una eina popular de SEO i PPC, va publicar una actualització de la seva base de dades de volum i paraula clau de cerca.

Segons SEMrush, “les consultes antigues i sense tendències” es suprimiran de forma gradual amb paraules clau més rellevants i orientades al trànsit. Això farà que sigui més fàcil trobar paraules clau de llarga cua d’alta qualitat per orientar-les quan feu servir l’anàlisi de paraules clau de SEMrush.

L’actualització de la base de dades de volum de cerques ve equipada amb un algorisme d’aprenentatge automàtic per a una millor predicció i validació del volum de cerques. Tot i que els volums continuaran actualitzant mensualment, l’algoritme i l’arquitectura haurien d’obtenir una precisió d’estimació.

Aquesta actualització va començar a funcionar el 15 de gener, i ja ha començat amb bases de dades més petites. A mesura que s’actualitzen les bases de dades més grans, hi ha una advertència de pics i caigudes dins de les anàlisis i informes de SEMrush. Aquestes pics i gotes han de classificar-se a mesura que s’actualitzen les bases de dades, de manera que no cal que les preocupi a llarg termini.

Estem molt contents d’escoltar aquesta notícia de SEMrush. Qualsevol cosa que ens proporcioni millors dades més netes del nostre treball SEO ens fa feliços.

Chrome Malware: 4 extensions populars de Google Chrome no estan segures
Consistentment etiquetat com un dels millors navegadors, aquesta notícia no va ser exactament com un xoc després d’un incident similar a l’octubre de 2017 que va deixar als usuaris instal·lar un bloquejador d’anuncis fals.

En aquest cas, la companyia de seguretat ICEBRG va capturar el programari maliciós després d’un imprevist de tràfic inusual d’un client. En total, les quatre extensions de Chrome tenien més de 500.000 descàrregues. La primera extensió identificada va ser el encapçalament de sol · licitud HTTP. Nyoogle, Stickies i Lite Bookmarks també van ser capturats.

Actualment, es creia que aquestes extensions només s’utilitzaven per augmentar les taxes de clics i manipular els motors de cerca, cap intenció maliciosa per als usuaris.

Google ha tret les extensions des de Chrome Web Store, però és important eliminar aquestes extensions si es baixa, ja que Google no té cap poder per fer-ho. Tot i que normalment és una font segura, això només demostrarà que és important tenir cautela quan es baixen extensions a qualsevol navegador.

Podeu llegir més sobre el programari maliciós i com ICEBRG el va capturar al seu blog aquí.

S’anuncia una nova actualització de feeds de notícies de Facebook
En cas que no ho hàgiu sentit, Facebook ha anunciat una revisió del feed de notícies i l’algoritme que hi ha darrere. Això ha provocat un alçament en la comunitat de màrqueting, ja que un dels anuncis va declarar una disminució en les visions orgàniques de pàgines professionals / empresarials.

L’anunci ve amb l’esperança que Facebook inclogui els usuaris i provoqui més interaccions socials entre els usuaris, que anuncien un Facebook cap a 2006. Aquest impuls per emfatitzar “interaccions més significatives, de persona a persona entre amics i familiars” no necessàriament canviarà la forma en què Facebook s’utilitza actualment, però significa menys publicacions de pàgines i de vídeos al feed de notícies.

A mesura que veiem que la nova actualització de Facebook afecta, esperem que l’abast orgànic de les pàgines es redueixi. Les despeses i les promocions de dòlars seran necessàries per incrementar l’abast de la pàgina o la participació activa (pensa comentaris) per a conduir el contingut a la part superior de l’alimentació de notícies.

Per a aquells que han passat anys consultant a la seva audiència, continuen impulsant continguts genuïns i interactuant amb els vostres usuaris. Repetir i participar amb els usuaris serà més important ara que mai i afectarà directament la manera en què es mostra el vostre contingut a la secció de notícies.

Google prohibeix temporalment publicitat relacionada amb addiccions d’AdWords
El 12 de gener, Google va aturar temporalment l’orientació d’AdWords per a paraules clau relacionades amb la dependència i la rehabilitació a tot el món.

Una taxa creixent d’addicció a opiacis als Estats Units, juntament amb una nova indústria que pretenia als individus a través de publicitat enganyosa, va portar a Google a actuar als Estats Units al setembre de 2017.

Per evitar les complexitats de gestionar diferents graus de regulació en diversos països, i una pràctica creixent a tot el món, Google va decidir que era necessari deixar de fer publicitat.( consultor seo)

Els anuncis no desapareixeran immediatament, però a mesura que Google treballa a través de regions i idiomes, les paraules clau relacionades amb la rehabilitació seran eliminades. De les paraules clau eliminades, hem vist els que s’anomenen “concordança ampla”, primer amb “rehabilitació” i “abús de substàncies” que fan grans immersions en impressions d’anuncis.

Les paraules clau que es centren en “tractament” i “recuperació” no han vist una gran disminució en la impressió publicitària, possiblement per la seva terminologia i

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *