Milenials 2018

MÀRQUETING I VENDES | MITJÀ DE COMUNICACIÓ SOCIAL

En algun moment del 2016, els mil·lenaris es van convertir en el sector únic més gran de la força laboral del Canadà. No hi ha generació que els comerciants obsessin més, dediquen innombrables hores a tractar d’involucrar-se amb ells, entendre el que els motiva i el que impulsa les seves actituds i comportaments.

Hi ha un corrent habitual d’articles que examinen el paper dels mil·lenaris en la disminució de la fortuna d’empreses establertes de llarga data. Això no és perquè siguin tremendament diferents a les generacions anteriors (de fet, no ho són), és que no estan adaptant la forma en què es comuniquen segons un consultor seo freelance

Però, calcular la “salsa secreta” per participar amb mil·lenaris no és una cosa que és molt complex. De fet, és bastant simple si teniu en compte aquestes quatre coses.

Els mitjans socials són claus
No hi ha mil·lenaris secrets que estan obsessionats amb els mitjans socials, però una sorprenent quantitat d’empreses no fan pensar en la seva presència social. Segons un recent estudi de Insights West, la població demogràfica més gran de Facebook i Twitter té entre 18 i 29 anys. Tot i això, només el 46 per cent de les empreses canadenques utilitzen els mitjans socials per promoure la seva empresa.

Però no és suficient simplement bombar el missatge de vendes a Facebook i Twitter. No hi ha res probable que us deixeu sense seguir, ja que simplement feu xil·lar el vostre producte o publiqueu fotografies buides o actualitzacions d’estat. La clau de l’èxit és invertir temps i esforç en la creació d’un calendari de continguts, considerant esdeveniments de temporada divertits i oportunitats d’inserció orgànica de la vostra empresa a la conversa.

Stand for Something
Tot i que de vegades es mostrava com un egoisme, un estudi de 2017 de The Environics Institute va mostrar que un dels quatre mil·lenaris implicats en una causa o problema en els últims 12 mesos. Aquests van des de la justícia social, el medi ambient, fins a la política i l’atenció sanitària. És una generació que sap que hereten un planeta amb problemes i que volen fer alguna cosa al respecte. Els esforços filantròpiques són cada vegada més comuns, com les sabates de Toms donant un parell de sabates per a cadascun que venen. A prop de casa, els restaurants s’uneixen amb els guanyadors del premi Small Business BC Mealshare per oferir un menjar a les persones que ho necessiten per cada menjar comprat.

Sigues autèntic
S’ha demostrat que mil·lenaris reaccionen malament a la publicitat que sembla enganyosa o econòmica amb la veritat. El “màrqueting de màrqueting” provat i provat d’edat ha d’aturar ara. Aquesta generació pot detectar un anunci des de la distància i tendeix a evitar-lo. En lloc d’això, conegui la veu autèntica de la vostra empresa i utilitzeu-la per connectar-se amb ells, no només per comercialitzar-los. Quan Pepsi es va associar amb la supermodelo, Kendall Jenner, per una campanya de màrqueting de 2017, sempre anava a ser un gran problema. Malauradament, la marca va tractar d’aprofundir en un context polític i social molt més gran del que era apropiat per vendre una beguda gasosa i va provocar un to totalment inadequat. L’anunci es va extreure ràpidament després de la reacció negativa universal, deixant a Pepsi per fer front a la fallida. Intenta pensar en les alternatives als anuncis tradicionals, com ara l’ús d’influents per provar el vostre producte i potencialment evangelitzar-lo.

Sigues mòbil
Els telèfons intel·ligents són omnipresents entre els menys de 35 anys, la majoria dels quals comprovaran el seu telèfon diverses vegades al dia. Tant si és a través d’una aplicació dedicada o com a lloc mòbil, no hi ha cap excusa per no fer de la vostra plataforma mòbil una part central del vostre negoci. Convertir-se en “amigable per a mòbils” no necessita una aplicació dedicada. Existeixen diverses eines gratuïtes que poden ajudar a millorar l’experiència dels visitants que utilitzen telèfons intel·ligents i tauletes. Comenceu amb Google Analytics per avaluar quants usuaris participen amb el vostre lloc a través del mòbil. A continuació, poseu el vostre lloc a través de la prova de Google Mobile Friendly, que proporciona comentaris instantanis sobre àrees per millorar. Finalment, consulteu els 9 consells de Hootsuite per crea

Leave a Reply

css.php