Aquestes són les 7 tendències SEO que predominaran en 2018

Aquestes són les 7 tendències SEO que predominaran en 2018 segons la agencia marketing online barcelona mentedigital.

Et avancem les 4 tendències SEO que predominaran 2018. Canvis que modificaran l’actual optimització de motors de cerca i que hauries incorporar en la teva estratègia digital si vols mantenir el teu negoci o marca actualitzats.

En el màrqueting en línia poques estratègies evolucionen tan ràpidament com l’optimització de motors de cerca (SEO). Marcat per un historial d’actualització d’algoritmes, noves tecnologies i noves tècniques per guanyar posicions en la part superior de les pàgines de resultats dels motors de cerca (SERP), poques són ja les companyies que no es preocupen de cuidar aquesta potent eina de posicionament a Internet.

Tot i que les actualitzacions d’algoritmes van ser poques i distants entre si, 2017 encara va ser un any emocionant per SEO. Ara el portal Forbes anticipa els canvis que es duran a terme en optimització de motors de cerca que ve.

Aquestes són les 4 tendències SEO que predominaran 2018 i que hauries incorporar ja en la teva estratègia digital si vols mantenir el teu negoci o marca actualitzats.

Entre les previsions SEO per al proper any, es troba un augment de la recerca de vídeos i imatges. En els últims anys, les velocitats d’Internet, les plataformes cada vegada més amigables amb els mitjans visuals i el desig del públic en general d’interactuar amb més imatges i vídeos han portat a un augment en la demanda de contingut visual. En conseqüència, els experts prediuen un possible canvi en el tractament que els motors de cerca fan de les imatges i vídeos que apunta cap a una millora en la sofisticació de recerques d’actius visuals.
El Knowledge Graph dominarà els resultats. Google vol anar més enllà del simple encadenament de lletres que formen les keywords i tornar recerques més humanes. En línia amb això, el passat mes, els fragments destacats van reduir la seva freqüència enfront de les respostes obtingudes gràcies a aquest procés conegut com Knowledge Graph. Per això els experts creuen que l’any que part de les tendències SEO podrien apuntar cap a aquesta nova tecnologia que busca proporcionar als usuaris respostes encara millors i més consistents.

Com serà el SEO a 2018?

Les recerques per veu s’incentivaran durant el proper any. Les vendes d’altaveus intel·ligents, com les d’Amazon Echo i Google Home, van augmentar en 2017, i probablement creixeran encara més en 2018 a mesura que els models més nous comencin a implementar-se. És per això que és lògic pensar que a mesura que els usuaris van acostumant-se a interactuar amb els motors de cerca a través de la parla aquest tipus de recerques s’imposi amb el transcurs de l’any.
Google ha estat impulsant el desenvolupament de resultats de cerca més personalitzats durant una dècada, basant-se en historials de recerca individuals o les galetes del navegador. Informació utilitzada per proporcionar SERP millors i més personalitzats. Amb una cada vegada major sofisticació tecnològica, aquesta personalització probablement augmentarà encara més el 2018 i canviessin la forma en què entenem el SEO fins ara.

Tot i que Google no ha publicat cap notícia oficial sobre quan o si planeja llançar més actualitzacions del seu aprenentatge automàtic, es preveu que per a fins de 2018, vegem una major influència del machine learning sobre els resultats de cerca típics. Així, les actualitzacions d’algoritmes actuals s’esvairan per complet, en favor d’un procés d’actualització automatitzat, continu i interactiu dut a terme per l’aprenentatge automàtic.

Errors comuns en el posicionament SEO que no has de cometre

El SEO s’expandirà a l’any que més enllà de Google i Bing. En els últims anys es he vist una tendència cada vegada més gran d’empreses que competeixen pel rànquing d’espais fora de Google. Aquest encara domina l’esfera dels motors de cerca, però tercers com Yelp i Amazon, així com assistents digitals com Siri han intervingut per convertir-se en cercadors rellevants per dret propi. Si vols que un major percentatge d’usuaris i presentar-te a un públic més ampli, en 2018 hauràs començar a pensar més enllà del rang d’influència de Google.
Per 2018 una de les tendències del SEO podria anar cap al desenvolupament del procés de segmentació de clients en funció de la proximitat física. Amb un ús cada vegada més gran del mòbil és lògic pensar que els resultats hiperlocals finalment s’enlairaran i que les companyies actualment involucrades en SEO local hauran de fer més per apuntar a paraules clau d’aquest tipus i optimitzar encara més les aparicions localment rellevants.

Encara que aquestes tendències SEO per al proper any no involucren grans canvis en la concepció del posicionament orgànic en els motors de cerca, tenir-les en compte pot ajudar a la nos

Leave a Reply

css.php