Preparació per a l’índex de cerca mòbil de Google

Aquestes són algunes prediccions de SEO mòbil per 2018: consultor SEO freelance

Preparació per a l’índex de cerca mòbil de Google segons un consultor seo

Molts SEO han esperat un índex de cerca mòbil per algun temps, però l’espai per al dubte s’ha reduït a zero. Google va anunciar recentment en el seu Bloc de Webmaster Central que van començar a experimentar amb un índex de cerca mòbil per separat. Fins al moment, els experiments s’han dut a terme en una escala menor, sense afectar els llocs web de manera significativa. No obstant això, un prototip és un fort indicador d’un desplegament més gran. És només qüestió de temps abans que Google escali seu índex de cerca mòbil per incloure tot el trànsit mòbil.

Això no hauria de causar alarma SEO encara. Google ha dit que això no hauria d’alterar les classificacions generals. Dit això, hi ha moltes preguntes que podrien entrar en joc quan Google va s’expandeixi l’abast.

Què significa això per als enllaços? ¿El canvi d’indexació eventualment impactarà en les classificacions de cerca? És massa aviat per proporcionar respostes definitives a aquestes preguntes, però Google ha recomanat col·locar contingut primari en la versió mòbil del seu lloc. A mesura que avanci aquest llançament, podem esperar que els especialistes en màrqueting es tornin més seriosos sobre els dispositius mòbils, dedicant més recursos per crear experiències mòbils que siguin tan útils com les seves versions d’escriptori.

Saber això amb anticipació és un gran avantatge a causa de les importants limitacions que la interfície mòbil imposa al disseny. Seria sensat que els especialistes en màrqueting comencessin a pensar ara sobre com fer aquesta transició.

Augment en els símbols AMP
Per ara, la majoria de nosaltres sabem l’important que és tenir pàgines web de càrrega ràpida. Per accelerar els temps de càrrega per als usuaris de dispositius mòbils, Google va llançar el seu projecte de pàgines mòbils accelerades (AMP) al febrer i ha realitzat nombrosos canvis en el projecte des de llavors.

Està bastant clar que Google està pressionant molt perquè els editors comencin a AMP. Recentment, Google va començar a experimentar amb icones d’AMP més foscos en els resultats de cerca, que són més notables en comparació amb la icona d’AMP gris clar.

El que podem esperar en 2018 és un augment en els editors que compleixin amb AMP perquè aquest símbol aparegui en els resultats de cerca. A mesura que Google pressiona més perquè els llocs web adoptin AMP, els usuaris de dispositius mòbils buscaran activament aquest símbol per garantir temps de càrrega ràpids. Tots volen CTR més alts, i aquest símbol més notable podria augmentar el trànsit d’un lloc web mòbil.

Però un símbol és només un símbol. El que representa és molt més important. L’èmfasi de Google en el compliment d’AMP prové de les dades durs, el que suposem que els llocs que compleixen amb AMP serveixen millor als seus clients. La icona podria ser més notable per als clients en el futur, però també és important reconèixer que el major proveïdor de dades mòbils del món ha notat que els llocs web amb característiques d’AMP tenen un millor rendiment.

Enfocament en la recerca per veu
Hi ha hagut un augment significatiu en el nombre de recerques de veu i l’ús d’assistents virtuals com Siri, Cortana, Amazon Alexa i Google Home. En la presentació de Google I / O el maig passat, el CEO de Google, Sundar Pichai, va dir a l’audiència que el 20 per cent de les consultes de cerca mòbil són consultes de veu.

S’espera que aquest nombre creixi a mesura que el programari de reconeixement de veu es torni més avançat. La teva SEO d’optimitzar per a les recerques de veu. I hauria d’investigar possibles consultes conversacionals.

Més informació sobre SEO Voice Search.

Anuncis menys intrusius
Si als usuaris no els agraden els anuncis intrusius a l’escriptori, llavors realment els odien en els dispositius mòbils. Els anuncis intrusius van ser en augment a principis de 2014, però Google ha reconegut com de perjudicials poden ser aquests anuncis per a l’experiència d’un usuari mòbil i va decidir fer alguna cosa. El 10 de gener de 2017, els llocs web amb contingut als quals no es pot accedir fàcilment en els resultats de cerca de dispositius mòbils poden no tenir una classificació tan alta.

Per evitar això, és probable que hi hagi un augment en els anuncis de pancarta i ofertes més específiques que arribaran als consumidors sense ocupar la major part de la seva pantalla mòbil. Això tindrà un gran impacte en el SEO a la pàgina en 2018.

Èmfasi en Micro Moments
Els especialistes en màrqueting digital han estat prestant més atenció als “micromomentos”, que es refereixen al moment en què un consumidor recorre de manera reflexa al seu dispositiu mòbil per satisfer una necessitat immediata. Aquesta necessitat pot ser comprar, anar a algun lloc, saber o fer alguna cosa.

 

Leave a Reply

css.php