Com netejar els backlinks tòxics

 

Com netejar els backlinks tòxics – El Backlink tòxic és el que et té ancorat als últims resultats. Com vas llegir, aquests enllaços que es troben en pàgines malicioses, amb virus, o estranyes de per si, són el que et prohibeixen brillar en els resultats de Google.

Per conseqüent, segurament vols desfer-te d’ells, i fins i tot identificar-los per atacar directament. Però per això, cal que coneguis primer de què tracten els backlinks.

Què és un Backlink tòxic?

Un Backlink tòxic és un enllaç que no et permet sorgir entre els resultats per arribar a la primera pàgina, i tot i que tens un trànsit decent i contingut d’alta qualitat. Aquest mai tindrà l’oportunitat de brillar com a primera opció per als usuaris de Google mentre aquest website sigui present.
Aquests enllaços tòxics poden ser de pàgines estrangeres, spam dels teus enllaços que causen desconfiança a Google, excés de publicitat per a un contingut específic de la teva pàgina, i altres característiques més, que desenvoluparem a sota.

Però, perquè tinguis clar, els backlinks són els que entorpeixen la teva estratègia de màrqueting digital, específicament el SEO, perquè la teva pàgina web guanya reputació negativa entre els diferents resultats de Google. I per tornar a ser aprovat per aquest motor de cerca tan important, cal que tinguis una reputació saludable, i una estratègia de linkbuilding que no sigui comprada o excessiva.

Per què Google els penalitza?
Google no considera les estratègies de linkbuilding com a mètodes apropiats per escalar en els resultats de cerca. Tot i que en el passat això hagi estat un de les estratègies més fàcils de realitzar per col·locar la teva pàgina al primer resultat, actualment el cas és totalment diferent.
A causa de que moltes pàgines buscaven utilitzar aquesta estratègia per comprar enllaços, i publicar el link de la seva pàgina en diversos llocs web que augmentaven la quantitat de llocs d’on una persona pogués accedir, es va començar a popularitzar les pàgines escombraries, és a dir, aquelles que no ofereixen res als usuaris.
Per tant, les estratègies per posicionar la teva pàgina s’han de fer sàviament, ja que qualsevol d’aquests enllaços que comencin a afectar el teu website tenen la capacitat d’enterrar-per sempre entre els últims resultats de cerca, o fins i tot treure’t d’aquesta.

Característiques d’un Backlink tòxic
Un Backlink tòxic és el que redirigeix ​​a l’usuari des de la pàgina escombraries, sense contingut que oferir o no estigui relacionat al teu, a la pàgina d’inici. És a dir, si publiquem la nostra pàgina en un lloc web sobre roba masculina quan els nostres productes estan relacionats a la salut veterinària, llavors això ja crea sospites a Google sobre el mètode de Backlink que pots estar utilizando.Una vegada que Google s’assabenti d’això penalitzarà immediatament el teu domini, i subseqüentment, el teu contingut.

Els enllaços tòxics són una arma de la teva competència en contra teva.
Però no cal que tu facis tota la feina, ja que com pots veure, només es necessita d’una quantitat considerable d’enllaços de la teva pàgina web en llocs web que no estiguin relacionats; per tant, fins a la competència pot tirar-te a perdre la teva reputació amb Google.
Encara que estar en una pàgina relacionada no és l’única cosa que caracteritza 01:00 Backlink tòxic, perquè si el teu enllaç, que dirigeix ​​a un mateix contingut de la teva web, es troba més de cinc vegades publicat a la mateixa caixa de comentaris, també et veuràs penalitzat.
Això es deu al fet que Google exigeix ​​varietat, i una estratègia de linkbuilding natural, que ofereixi contingut d’utilitat als usuaris del motor de cerca; en conseqüència, no és amable amb els típics comentaris spam que es troben en molts fòrums d’opinió.

Finalment, una altra característica d’un Backlink és que aquest prové d’una pàgina estrangera que compta amb un idioma diferent al de la teva web principal, especialment els provinents de Rússia o la Xina. Clarament, no hi ha cap motiu per què hagis d’estar citat en articles en llenguatges estrangers si el teu contingut no pot ser entès.
També has de tenir cura si tens una empresa, ja que els directoris són mal vistos per Google, i que aquests comptin amb la teva adreça web i la citin a ells no t’ajudarà a posicionar més alt. El que pots fer és investigar la reputació virtual de la pàgina groga, i després decidir si desitges aparèixer en ella o no.
Com eliminar els Backlink tòxics?

Per eliminar els Backlink tòxics necessites identificar primers les pàgines que et fan mal al teu posicionament web, per a això pots utilitzar una eina com Link Research Tool; aquesta útil pàgina et donarà una llista amb els enllaços que has desassociar amb la teva pàgina el més aviat possible, aquells que poden resultar sospitosos per a Google, i també aquests que et beneficien en el teu posicionament.
font:agencia seo barcelona

Leave a Reply

css.php