Cerca per veu i SEO

Avui en dia, estem veient tres grans coses que succeeixen amb la recerca per veu: és més precisa que mai, més productes per a la llar estan equipats amb recerca per veu i el nombre de consultes de cerca per veu està augmentant. De fet, el 40% dels adults realitzen una recerca de veu un cop al dia.

No obstant això, poques persones escriuen com parlen, el que significa que els llocs web optimitzats per la forma en què escriuen els cercadors no sempre coincideixen amb la forma en què parlen els cercadors. A mesura que més i més persones utilitzen la recerca per veu per trobar informació en línia, la forma en què optimitzem els nostres llocs web canviarà. Mentre mirem cap a endavant en les tendències de SEO de 2018, descobreix el que pots fer per preparar-te per l’augment de les recerques de veu.

Cerca per veu i SEO

Com funciona la cerca per veu segons una agencia de marketing digital?

A causa de que parlar és sovint més convenient d’escriure a màquina, la gent utilitza la recerca per veu en els seus telèfons intel·ligents, tauletes o assistents de veu per trobar informació en línia. Els usuaris d’Apple recorren a Siri, a casa la gent pregunta als dispositius de Google Home, Amazon Alexa i Echo per obtenir respostes ràpides. Si tens un PC, probablement has utilitzat Microsoft Cortana. Ja sigui que estigui en un telèfon intel·ligent, a la sala d’estar o en un pc, és probable que tinguis accés a un dispositiu de veu.

Quan la recerca per veu era totalment nova, era una funció divertida d’usar, però no era la més fiable per a la recerca. El 2013, la taxa de precisió del reconeixement de paraules de Google estava just per sota del 80 per cent. Com qualsevol altra cosa relacionada amb la recerca, les coses han canviat bastant en els últims anys. Avui dia, la recerca per veu té una precisió del 92%, el que deixa pocs dubtes que aquesta tecnologia ha arribat per quedar-se. Fes un cop d’ull a aquest vídeo de Moz per aprendre una mica més sobre aquesta tendència SEO:

Resultats de la cerca per veu

Per optimitzar el seu Titio web, és útil saber com els motors de cerca estan determinant els resultats de cerca per les consultes de cerca per veu. Els dispositius controlats per veu poden donar resposta principalment a les consultes de cerca de dues maneres: indiquen la resposta a una pregunta o proporcionen un lloc web en el que és probable que trobi la resposta a una pregunta.

Moz recentment va completar un estudi en el qual va analitzar els resultats de 1.000 recerques de veu i va trobar que les respostes de veu provenien de fragments destacats el 87% del temps. Els fragments destacats són resultats de cerca de Google que apareixen en un bloc a la part superior de les pàgines de resultats de cerca. Proporcionen un resum d’una resposta que s’extreu d’una pàgina web. Una manera d’augmentar el trànsit de les recerques de veu és centrar-se en aparèixer en la posició de fragments de text destacats per a les consultes de cerca d’alt valor.

Cerca per veu i SEO

Com utilitza la gent la recerca per veu?

La cerca per veu és conversacional

Google va trobar que el 70% de les recerques a través de Google Assistant són consultes conversacionals que s’assemblen més a la forma en què una persona presenta una pregunta a una altra persona. Mentre que les recerques de text s’han tornat més conversacionals, les recerques de veu segueixen sent molt diferents de la forma en què els usuaris interactuen amb un quadre de cerca de text. Per competir pels resultats de la recerca per veu, els llocs web hauran de centrar-se en escriure el contingut en un to de conversa.

En dispositius mòbils

Google ha descobert que el 20% de les consultes de mòbils són recerques de veu, i aquest nombre seguirà augmentant. Tenir un lloc web amigable per a mòbils serà fonamental per aparèixer en els primers llocs dels resultats de cerca per veu. Si no estàs optimitzant per a mòbils, no només serà més difícil classificar-te en el primer lloc, sinó que el trànsit pel que has treballat dur per guanyar amb les recerques de veu pot acabar sortint del teu lloc sense convertir.

Consells d’Usabilitat Mòbil

Utilitzeu un disseny sensible. Avui en dia, és essencial tenir un lloc que respongui a dispositius de totes les mides. Això assegura que els usuaris tinguin una experiència similar i vegin el mateix lloc sense importar el dispositiu que estiguin fent servir. A més, Google segueix atorgant un alt valor de rànquing als llocs que són amigables amb els mòbils.

Optimitzar el temps de càrrega de la pàgina. Sabies que el 40 per cent dels compradors mòbils en línia esperaran només tres segons abans d’abandonar un lloc? Si tens problemes amb la velocitat de la pàgina, intenta comprimir les teves imatges per millorar la usabilitat mòbil.

Leave a Reply

css.php