SEO per restaurants

El primer és el primer: quins elements ha de tenir la web del teu restaurant?

A l’planearte el disseny o redisseny del teu lloc web per al teu restaurant, val la pena preguntar-te i descobrir què esperarien els teus amics i familiars en un lloc web com el teu. Per a un restaurant, crec que podem estar d’acord que els següents elements són fonamentals per al teu lloc web:

Direcció. Òbviament, aquest és l’element més important: les persones necessiten saber on és el teu restaurant. Hi ha més d’una forma de compartir la seva direcció amb els teus (potencials) clients. Quan anyades l’adreça del teu restaurant en el teu lloc web, fes-ho de manera correcta. Primer de tot, la direcció ha d’estar en un lloc on tothom pugui trobar-la sense haver de buscar-la. Això vol dir que ha d’estar en un lloc clar a la teva pàgina d’inici i en totes les altres seccions de la teva web, un lloc comú per inserir-la és al peu de pàgina, i òbviament posar-la a la teva pàgina de contacte conjuntament amb un mapa de localització .
Fotos de l’interior. Si el client va a gastar els seus diners al teu establiment, voldrà saber quin tipus de restaurant és i quin tipus d’ambient que ofereix.
El teu menú. Importantíssim incloure’l perquè el client sàpiga quin tipus de cuina serveixes.
Testimonis de clients. Què opinen altres clients que hagin estat en el teu restaurant?
Com fer una reserva. Una vegada que el potencial client està en el nostre lloc web, fer-li la vida fàcil perquè pugui fer una reserva.
Des del punt de vista tècnic (la teva dissenyador web et hauria d’ajudar amb això), assegura’t que cada secció de la teva web té un títol i una descripció diferent perquè Google entengui i pugui rastrejar correctament cada pàgina del teu lloc web i així poder posicionar-la correctament .

Una vegada que tinguem la nostra web optimitzada i llista, la cosa no queda només en això. És de vital importància estar presents en llocs web que els clients ja utilitzen per buscar restaurants, la teva web servirà com un reforç important per ampliar la informació sobre el teu restaurant.

Google My Business
No saps el que és Google My Business?
Google My Business complementa el teu lloc web en donar-li al teu restaurant una identitat pública i presència a Google. La informació que proporcions sobre el teu restaurant pot aparèixer a la Cerca de Google, Maps i Google+. Si encara no tens una fitxa a Google My Business per al teu restaurant és hora que ho facis, és crucial per a la teva restaurant que la tinguis. Assegura’t de completar la fitxa i aprofita’t de tots els camps d’informació que Google t’ofereix per promocionar el teu restaurant.

Facebook
Igual que a Google My Business, és important afegir el teu restaurant al Facebook Places. Facebook està millorant el seu motor de cerca dia a dia, i si hi ha un lloc on tots els teus amics i clients comparteixen les seves opinions aquest és Facebook.

Assegura’t d’incloure teu restaurant afegint tota la informació bàsica. Si inclous el teu restaurant en la categoria de Negoci Local (assegura’t de fer-ho), podràs afegir:

Una breu descripció
El teu lloc web, correu electrònic, telèfon i adreça
Un mapa del teu restaurant
A més d’això, a l’incloure el teu restaurant en la categoria de negocis locals, podràs permetre registres, qualificacions i ressenyes, i això és exactament el que estàs buscant! Aquests registres i ressenyes són en realitat molt importants, ja que els resultats de cerca en Facebook es classifiquen segons recomanacions i ressenyes dels teus amics i clients.

TripAdvisor
Vaig a nomenar TripAdvisor per la importància i pes que té a l’hora de ser utilitzat per part dels clients per buscar restaurants en un lloc concret, però òbviament és un de molts altres llocs web que es pot utilitzar per mostrar els detalls del teu restaurant , altres són:

Yelp
Foursquare per negocis
Bing Places
i molts més.
Especialment atès que el teu restaurant és un negoci local, afegir el teu lloc web a serveis com aquests també ajudarà amb la teva SEO, ja que tots tenen un enfocament local.
Després d’afegir el teu lloc web a TripAdvisor (si no ho està ja), assegura’t de controlar les opinions dels clients en aquest lloc web. Les males crítiques sempre són una nosa, però no actuar davant les males crítiques pot ser encara pitjor. Involucrar-se amb un client decebut i veure si pot canviar la seva opinió a una mica més positiu. La majoria de les males crítiques són simples incidents.

Per tenir una bona estratègia online per al teu restaurant és necessari comptar amb una web ben dissenyada i estructurada que incloguin tots els elements necessaris per a fer-li la vida fàcil al client i que puguin fer una reserva, al final és d’això del que es tracta. De la mateixa manera cal estar presents i actius en les diferents webs que ens ajudin a canalitzar reserves cap al nostre restaurant mitjançant fitxes bé emplenades, estant molt atents a les opinions i comentaris d’usuaris.
agencia seo barcelona – agencia de seo

Leave a Reply

css.php