Google

Google va anunciar oficialment una nova eina d’auditoria de SEO, a part de Far Extension per a Google Chrome. En altres paraules, Google ha afegit una nova característica a l’eina de far existent, és a dir, SEO. Anem a aprendre més sobre la nova eina d’auditoria de SEO de Google i sobre com utilitzar el Google Lighthouse per a les auditories de SEO en el seu millor moment.

Detalls del contingut de l’article segons un consultor seo freelance

1 Què és Extensió del far per a Chrome?
2 Noves característiques a l’ampliació del far
3 Com utilitzar l’eina de far per a l’auditoria de SEO el 2018?
4 auditoria SEO utilitzant l’eina de far mitjançant l’extensió de Chrome:
5 Auditoria SEO utilitzant l’eina de far a través de Chrome Canary:
Què és l’extensió del far per a Chrome?
Far és una extensió de codi obert disponible a la botiga web Chrome que ha desenvolupat Google. Aquesta extensió ofereix diverses funcions d’auditoria que inclouen,

Rendiment,
Aplicació web progressiva,
Accessibilitat,
Pràctiques recomanades i
SEO
Aquestes característiques anteriors permeten als desenvolupadors i administradors web executar diverses audicions per millorar la qualitat global del lloc web. Google ha etiquetat el nom de l’extensió com a far perquè “no et permet bloquejar-se a les roques”.

Noves característiques a l’ampliació del far
La versió anterior de l’eina del far només té la funció de rendiment, aplicació web progressiva i accessibilitat. Google ha afegit oficialment funcions d’auditoria de SEO avui per als SEO i administradors web de tot el món per dur a terme un examen de salut bàsic de SEO per a qualsevol lloc web per a la seva millora.

Nota: l’extensió del far s’executa localment al vostre navegador Chrome. Permet executar les auditories de SEO en pàgines en un entorn d’escenificació, així com en pàgines públiques, pàgines en viu i pàgines que requereixen autenticació.

Com utilitzar l’eina de far per a l’auditoria de SEO el 2018?
Vegem la manera breu de com utilitzar l’eina del far per a les seves auditories de SEO en les següents línies.

Curiosament, hi ha dues maneres d’executar les auditories de SEO mitjançant l’extensió del Far.

Es pot utilitzar a través de l’extensió del far de Chrome
Es pot utilitzar a través de Chrome Canary (eines de desenvolupador de Chrome)
Auditoria SEO utilitzant l’eina de far mitjançant l’extensió de Chrome:
Podeu realitzar auditoria de SEO fàcilment a través de l’extensió del far de la següent manera:

Pas 1: Baixeu i instal·leu l’extensió “Lighthouse” a la botiga de Google Chrome.

Pas 2: feu clic a la icona del far a la barra d’extensió (canvieu la configuració de l’extensió per treballar a la finestra d’incògnit)

Pas 3: seleccioneu la llista d’opcions que voleu realitzar una auditoria, ex: SEO i bones pràctiques i feu clic a Acceptar.

Pas 4: feu clic a Generar informe.

Far de Google Chrome Extension for SEO Audit 2018
Far de Google Chrome Extension for SEO Audit 2018
Una vegada que l’eina del far completa l’auditoria, el vostre informe s’obrirà en una nova pestanya (finestra).

<<< 10 Soft Skills for Successful Digital Marketing in 2018 >>>

Auditoria SEO utilitzant l’eina de far a través de Chrome Canary:
Pas 1: vés a les eines de desenvolupador de Chrome

Pas 2: aneu a “Auditoria”

Pas 3: feu clic a “Realitzar una auditoria”

Pas 4: Marqueu la casella “SEO” de l’auditoria SEO i feu clic a “Executar”

seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *