8 tendències de canvi SEO que dominaran el 2019

Sembla que 2019 serà un any apassionant per a SEO. Anem a explorar el que està en l’horitzó per als SEO en el proper any.

 

Amb més de 200 factors en l’algorisme de Google, SEO és una ciència complexa. Però no és quant necessiti saber que el fa molt desafiant: és la naturalesa en constant canvi de les regles del joc segons un consultor seo freelance.

A mesura que els motors de cerca s’esforcen per millorar la qualitat dels resultats de cerca, alguns factors de classificació canvien de forma, d’altres cauen en l’oblit i es produeixen completament nous. Per ajudar-vos a mantenir-se al dia del joc el 2018, heus aquí una llista de les tendències més destacades que estan guanyant impuls, amb consells sobre com podeu preparar-vos per a cadascun.

1. L’augment de les característiques de SERP
Assumeix que un rànquing orgànic # 1 és la manera d’obtenir el màxim de trànsit possible? Penseu de nou. Cada vegada més, les característiques de SERP (paquets locals, panells de coneixement, fragments destacats, etc.) roben l’atenció i els clics dels cercadors de les llistes orgàniques.

I només és just si teniu en compte l’evolució que ha tingut Google SERP. S’ha fet tot “10 enllaços blaus” …

… a alguna cosa que et fa sentir que ets part d’un carnaval brasiler.

Què es pot fer al respecte?

Amb l’evolució de les funcions de SERP, és fonamental que (a) feu un seguiment del rànquing d’aquestes funcions i (b) superviseu les funcions que apareixen a les vostres paraules clau i que, probablement, us robin trànsit. Podeu fer això amb el seguidor de rang de SEO PowerSuite simplement iniciant un projecte per al vostre lloc. L’eina realitzarà un seguiment de 15 funcions de Google SERP, juntament amb resultats orgànics. La columna Característiques de SERP de Google us mostrarà totes les funcions activades per les vostres paraules clau, amb les que heu classificat com a ressaltat en verd. A més, podeu mesurar la volatilitat de les funcions de SERP dia a dia a la pestanya Anàlisi SERP.

Basant-se en aquestes dades, analitzeu les oportunitats que posseeixen les característiques de SERP. Es pot esprémer al paquet local? Es pot obtenir un fragment de referència per a aquesta consulta? Què tal un tauler de coneixement? Això ens porta directament al següent punt:

2. Dades estructurades
Les dades estructurades són una forma de formatar HTML que utilitza un vocabulari específic, indicant als motors de cerca com interpretar el contingut i com mostrar-lo a les SERP.

Les dades estructurades confirmades oficialment de Google són un senyal de classificació, i en si mateix, probablement no ho sigui.

Per què molestar? M’alegro que hagis preguntat

Les dades estructurades us permeten millorar les vostres fitxes de cerca de diverses maneres: Penseu en els panells del gràfic del coneixement i en els fragments enriquits. Aquest últim pot augmentar el percentatge de clics (percentatge de clics) de les vostres fitxes en un 30 per cent. Diversos experiments en la vida real mostren un augment en els clics que augmenten els rànquings.

Amb els resultats de la cerca cada vegada més diversos, no podeu ignorar l’oportunitat de destacar-se. De fet, és millor aconseguir-ho ara, abans que un competidor ho faci.

Què es pot fer al respecte?

Seguiu i ho feu, de debò. Hi ha diversos formats de dades estructurades, però la majoria de SEO s’adhereixen a Schema.org. Aquesta guia pas a pas per Schema for SEO és un bon lloc per començar. Una vegada que hagueu implementat el marcat, feu un seguiment de si els fragments enriquits apareixen al vostre lloc amb l’eina Tracker de rang esmentada anteriorment.

3. Supervivència del més ràpid
La velocitat és gran. No només és un senyal de classificació; és un factor UX important. UX, al seu torn, impacta classificacions. És un munt de coses!

Però, què tan ràpid és ràpid, exactament? Google espera que les pàgines es carreguin en menys de tres segons. A continuació us indiquem què podeu fer per arribar-hi.

Què es pot fer al respecte?

Primer, prengui la prova de velocitat de la pàgina de Google. La prova s’integra a l’auditor web i està disponible a la seva versió gratuïta. Tan sols executeu l’auditor web i creeu un projecte. Aneu a Anàlisi de contingut i especifiqueu la pàgina que voleu provar. De moment, veuràs una selecció de factors en la pàgina calculats per a tu. Aneu a Factors tècnics i desplaceu-vos a Velocitat de pàgina (Dekstop).

Per qualsevol factor problemàtic, feu-hi clic per obtenir una explicació i un consell sobre com solucionar-los.

4. Rellevància 2.0
Cada cop més, cada vegada és més difícil convèncer a Google que té un gran contingut quan realment no ho fa (i és més fàcil penes per provar). Hi ha diverses maneres en què Google avalua la qualitat del contingut, una d’elles és la indexació semàntica latent. En mirar milers de milions de pàgines i termes utilitzats en ells, Google s’assabenta de quins termes estan relacionats i genera expectatives quant als termes que probablement apareixeran en un context determinat. Això ajuda a Google a decidir si un contingut és “complet”.

Amb RankBrain, Google pot analitzar els resultats de la cerca més adequats (d’acord amb les mètriques de satisfacció dels usuaris de Google) i buscar similituds entre ells. Aquestes funcions compartides, com ara l’ús d’alguns termes, es poden convertir en senyals de classificació específiques de consulta per al terme de cerca especificat.

Què es pot fer al respecte?

Com assegureu-vos que el vostre contingut sigui complet? En investigar les pàgines de primer nivell del vostre lloc i buscar les característiques que comparteixen, tal com fa RankBrain.

https://www.seowebconsultora.es/

Leave a Reply

css.php