SEO

La veu representa una transformació significativa en la manera com els usuaris finals interactuen amb Search. La convergència de la veu, els cercadors verticals i el mòbil accelerarà la fragmentació de la cerca i la necessitat d’un SEO àgil i orientat com indica un seo barcelona

Organic continua sent un canal crític per als venedors. L’expansió i la modificació de les ubicacions de cerca remunerades a Google, la implementació del Gràfic de coneixement, els fragments destacats, els resultats locals i ara els SERP de resposta de preguntes han anat i venint. Malgrat tot, sabem que, el 2017, Orgànic encara representava el 51% de tot el trànsit web de mitjana. La gent continua navegant i participa amb fitxes orgàniques a la SERP.

Hi ha un desenvolupament tecnològic que sembla representar un canvi fonamental en la manera com les persones interactuen i naveguen pels motors de cerca, i això és la cerca per veu. En parlar una consulta al vostre dispositiu mòbil o de casa, l’usuari evita de manera efectiva el SERP i rep una resposta sense haver d’explorar els resultats de la cerca, feu clic a un lloc nou o, en alguns casos, fins i tot mirar una pantalla.

Aquesta és la veritable realitat “Posició 0” que els SEO han estat parlant des de fa un temps. És obvi que hem de començar a optimitzar per a la veu, però hi ha nivells addicionals de matisos més enllà del simple “anem després de més caixes de resposta ràpida” que val la pena considerar.

Per què la cerca de veu és important per al màrqueting digital?
D’una manera, els resultats de la cerca de veu són simplement una evolució continuada dels fragments destacats que ara se situen a la part superior de la SERP per a una sèrie de termes de cerca basats en consultes. El propi Google ha afirmat que els fragments destacats ajuden a aparèixer a les consultes de cerca de veu i els fragments destacats de respostes ràpides solen ser la font de les respostes que Google Search per veu i Google Home fan servir per obtenir consultes de veu. La importància d’aquesta relació és encara més evident quan es té en compte que el 2016, Google SEO Sundar Pichai va dir que un 20% de les recerques de Google realitzades en dispositius mòbils i Android són cerques de veu.

La proliferació de dispositius de cerca de veu també ha estat dramàtica. Un de cada sis adults als Estats Units posseeix un dispositiu “altaveu intel·ligent” a partir del 2017, segons NPR i Edison Research. Addicionalment, un estudi de Northstar Research encarregat per Google el 2014 va trobar que el 55% dels adolescents i el 41% dels adults inclosos en l’enquesta utilitzen la cerca de veu més d’una vegada al dia.

És per aquests motius i més que creiem que la veu serà una ona de marees que els navegants de la cerca haurien d’estar preparats per navegar. Per descomptat, la mesura en què això és responsable depèn, en part, de la quantitat de dades disponibles per treballar, que és, almenys per ara, un dels principals reptes.

Quin tipus de dades de cerca de veu tenim?
Un dels reptes més importants que els SEO i els professionals de la informació digital tenen en termes d’optimització per a la cerca de veu és que, simplement, no tenim dades molt tangibles sobre això.

Ja en 2016, John Mueller, analista sènior de tendències de Webmaster de Google, va dir en una sessió d’hores d’oficina de Webmaster Central que Google havia estat en discussions per afegir dades de trànsit de cerca de veu a Google Search Console.

Tanmateix, la quantitat de dades que ha estat disponible des de llavors ha estat limitada. Mueller va esmentar posteriorment que les dades de la consulta de veu probablement es presentarían com un conjunt de dades separat a partir de les dades de paraules clau estàndard del GSC, però no gaire més. Això no està exempt de retenir informació per part de Google. Més aviat, tal com ha dit el propi Mueller, el repte del costat del motor de cerca ha estat determinar la manera òptima d’analitzar i mostrar aquest enorme nou conjunt de dades de manera que sigui intel·ligible per al venedor.

Tot i això, basant-nos en les millors pràctiques per als fragments destacats i les respostes ràpides abans esmentades, sabem prou com per tenir una bona idea de com posicionar-se a Veu:

Analitzeu els vostres informes de cerca per a consultes de preguntes i consultes llargues
Trobeu les 100 preguntes més populars al vostre sector, lloc, CS o, a la secció d’ajuda
Feu la pregunta al títol, respongueu la pregunta al cos
Centreu-vos en les respostes i obteniu la posició 1 i les Respostes ràpides o “posició 0”
Comproveu si hi ha respostes populars a Yahoo Answers i Quora
Millora l’ús de microdades i esquemes estructurats
Habiliteu veu per text per cercar el vostre lloc perquè coincideixi amb la consulta contextual
Utilitzeu un llenguatge conversacional a les pàgines per assignar-se a consultes procedents d’assistents digitals.

BrightEdge us pot ajudar a identificar i orientar millor aquestes respostes ràpides i fragments destacats i, per extensió, oportunitats de cerca de veu. Mitjançant l’ús de la visualització de resultats de la cerca universal al mòdul d’informes de paraules clau, a més de buscar el vostre propi domini en Data Cube, podeu fer un seguiment de les caixes de resposta ràpida que ja teniu, així com els SERP en què aparegui, però no Posició de resposta ràpida.

seo per obtenir informes de resultats universals de veu en la visualització d’informes de paraules clau brillants

Informe de respostes ràpides de resultats globals de dades del cub

A més, la solució Insights pot elevar les oportunitats de respostes ràpides basades en la vostra llista de clau de seguiment existent com indica una agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *