SEO per contingut

Utilitza aquestes claus i aconsegueix un bon SEO per a Google segons un consultor seo freelance

Moltes persones, fins i tot en aquest temps, es troben lluitant amb els algoritmes de Google per aconseguir un bon posicionament de la seva web i se segueixen preguntant què és el que aconsegueix que un contingut pugui tenir tant trànsit, encara més que una via terrestre de transport en plena tempesta, i perquè hi ha altres que simplement passen desapercebuts. Veient-ho així, fer SEO per a Google és realment un caos.

Però són preguntes comuns de les quals mai podrem saber amb exactitud si es deu als interessos del lectors, perquè els agradi o no. L’única cosa que es té clar en aquest aspecte és que hi ha un factor determinant per a tal eina i és Google. Aquest administrador és qui decideix quin nivell d’importància té el teu contingut, és qui li dóna prioritat o no al teu web davant d’altres.

Claus imprescindibles per treballar el SEO per a Google

Els càlculs que realitza Google sempre han estat una incògnita que tots els internautes hem volgut esbrinar, i que tot i que es pugui intuir no es pot desxifrar del tot. En el SEO per a Google existeixen 3 factors determinants que són: els enllaços, el contingut i RainkBrain. Però per brindar-te una ajuda millor els desglossarem, i els convertirem en 4 claus amb què t’enamoraràs a Google.

1.- Contingut: d’acord a l’últim anunci de Google, pel que fa al contingut, quedo clara una cosa. Doncs deixés de tenir tanta importància la paraula clau, els bots naveguessin pel teu contingut i també enllaços a la recerca de sinònims. Ara deixessis de repetir munts de vegades les paraules, ja que amb la intel·ligència artificial que ara porta Google comprendrà per si sol el contingut i es basés només en la recerca de sinònims (Deep Learning, “coneixement profund”).

2.- Enllaços:
-link Building i Deep Building: has de crear una xarxa de links que dirigeixin a webs i altres continguts específics relacionats amb la teva temàtica.
-Enllaços interns: no importa quina sigui la teva temàtica, els continguts de la teva pàgina han d’estar estretament relacionats entre si. Això no només et beneficiés amb el teu SEO per a Google, sinó que permetrà un trànsit de qualitat.

3.- Arquitectura del web: heu de tenir un estructura neta, el seu bon codi HTLM, bon etiquetatge i excel·lent meta descripció.

4.- Paraules claus: deixés de tenir importància però no del tot. Has indicar-li a Google que tema parlessis en el títol, primer paràgraf, meta descripció i contingut.

Leave a Reply

css.php