Las metas a seo segons un posicionament web

Escultura de l’etiqueta meta perfecte

Un dels aspectes més bàsics de l’escriptura de continguts és elaborar l’etiqueta meta perfecta per anar-hi. En una publicació anterior, vam comentar que les etiquetes meta són un dels elements més bàsics de SEO i que han existit durant molt de temps. Molta gent creu que les metadades són complicades i algunes fins i tot poden argumentar un llenguatge completament diferent com el codi informàtic.

La importància de les etiquetes meta segons un seo barcelona.

En realitat, les etiquetes meta són bàsicament de 150 a 160 paraules que descriuen el que és el vostre lloc web, què fa i per a qui. Segons Moz.com, “les descripcions Meta són atributs HTML que proporcionen explicacions concises sobre el contingut de les pàgines web. Les descripcions de meta s’utilitzen habitualment a les pàgines de resultats del motor de cerca (SERP) per mostrar fragments de vista prèvia d’una pàgina determinada. ”

Vam comentar en una publicació anterior que les etiquetes meta no són tan potents i útils com ho van fer una vegada, però les aplicacions per metaetiquetes encara són moltes i rellevants. L’essència del que estic dient és que les etiquetes meta potser no tinguin gaire impacte en l’optimització de motors de cerca, però si crees que la vostra metaetiqueta per a la gent és un joc de pilota completament diferent.

Al cap ia la fi, una de les millors maneres en què el vostre contingut pot ajudar al vostre lloc web és convertir persones de simpatitzants passius a defensors actius de la vostra causa. Una de les millors maneres de començar a convertir persones és aconseguir que estiguin interessats en el vostre contingut. Les etiquetes meta són la línia de sortida en qualsevol competència relacionada amb la cerca. El primer que un cercador prospectiu trobarà al vostre lloc web és la vostra metaetiqueta.

Meta Tag de pirates informàtics segons un consultor seo 

La imatge mostra la metaetiqueta de SEO Hacker. És directe al punt i li diu a la gent exactament què esperar al lloc web. Aquest és també el primer que veuran quan busquen “SEO hacker” al motor de cerca favorit. Per descomptat, hi ha molts més exemples que podeu veure per vosaltres mateixos. Busqueu qualsevol paraula clau i el factor més important per convèncer-vos que aquest és l’article que voleu llegir és, per descomptat, l’etiqueta meta.

Ús de l’etiqueta Meta

La Meta Tag és àmpliament utilitzada en moltes aplicacions i llocs web. Majoria, si no tots els blogs permeten als seus creadors de contingut crear una etiqueta meta per a la publicació actual. Les etiquetes meta són vitals per atraure l’atenció del lector i els llocs web populars de xarxes socials com Facebook ho entenen.

Hacker SEO Meta Tag 2

Com podeu veure a la captura de pantalla proporcionada anteriorment, ressaltada en vermell, Facebook valora la importància de les metaetiquetes com el primer pas real que una persona pot prendre abans de triar veure el vostre contingut.

Google monitoritza constantment els rànquings i, si ningú no fa clic en un determinat enllaç, aquest enllaç s’enfonsarà a la classificació, fent-los encara menys visibles als motors de cerca. Una de les coses més importants a recordar és que crear contingut vàlid és important, segur, però fer que la gent llegeixi realment és un repte que es pot guanyar amb metaetiquetes.

Crafting the Perfect Meta Tag

Hem establert que les metaetiquetes són importants perquè són el factor determinant perquè les persones puguin llegir el vostre contingut o anar a competir. La creació de la metaetiqueta perfecta per a la vostra publicació o lloc web no és una ciència de coets i tothom pot fer-ho amb pràctica i orientació. A continuació s’indimen algunes coses per començar a elaborar la vostra metaetiqueta:

Limitacions: les etiquetes meta són descripcions breus i concises sobre la vostra publicació i potser fins i tot sobre el vostre lloc web. Tot i que és temptador escriure una pregunta de 500 paraules apassionades sobre la vostra publicació, el millor és limitar les vostres etiquetes meta a 150 a 160 paraules. Això no és del tot perquè és millor ser breu, això és perquè Google només mostrarà els primers centenars de paraules com a metaetiqueta. Ja sigui més llarg i simplement seguirà, deixant un pensament incoherent.
Destacats: hi ha molts especialistes en SEO i, fins i tot, escriptors experimentats de blocs que han trobat l’èxit en metaetiquetes, però no tothom és tan afortunat. La millor manera d’adonar-se és destacar-se. Feu que la vostra metaetiqueta sigui tan única com sigui possible. Algunes persones solen emplenar paraules clau en les seves etiquetes meta, però des que hem establert que les metaetiquetes no ajuden amb SEO, és una pràctica molt millor escriure les vostres etiquetes meta per a humans.
Impacte – Contràriament a la creença popular, en realitat no es considera bona pràctica escriure promeses abstractes en la vostra descripció meta. La millor manera de fer coses és utilitzar paraules de poder. La gent té confiança i és més probable que confiï en el vostre lloc web si confia en un lloc que no està segur de si mateix.
Títol: un bon complement per a una metaetiqueta ben escrita és el títol meta. Es tracta d’una descripció encara més curta del que és la publicació o el lloc web, però és el primer que no sigui l’etiqueta meta que la gent notarà al vostre lloc web. L’impacte dels títols és tan bo que alguns llocs web ara opten pels títols click-bait en una descripció meta més significativa. La millor manera de fer-ho

Leave a Reply

css.php