A la pàgina Tàctiques avançades de SEO

A la pàgina Tàctiques avançades de SEO segons un seo barcelona

Optimització d’etiquetes 1.Meta

El títol, la descripció i les paraules clau són l’element més important de l’optimització de la pàgina ON. Espero que la majoria de vostès coneguin els límits de caràcter de metaetiquetes. Per títol, el límit de caràcters és de 65-70. Per a la descripció, el límit de caràcters és de 150-155. Intenta esmentar la paraula clau del focus en el títol, la descripció i el cos de la pàgina de contingut llarg.

2. Contingut llarg

El contingut és rei en l’optimització de motors de cerca. La competència a Google SEO ha augmentat. Tenint en compte els 200 factors de classificació de Google, un contingut llarg de més de 700 paraules. Escriu un contingut únic i investigat amb dades. Intenta travessar la barrera de 1000 paraules publicades.

3.Mòbil amistós

Mobile friendly és un factor de classificació de la cerca de Google. Després de publicar l’actualització amigable per a mòbils l’any 2016. Google dóna més trànsit per completar pàgines amigables per a mòbils. Proveu les pàgines de destinació en una prova amigable per a mòbils de Google. Assegureu-vos que la pàgina de destinació sigui fàcil d’usar per a mòbils.

4. AMP

Les pàgines mòbils accelerades són les tàctiques de tendència SEO de 2016-2017. Heu de crear pàgines mòbils accelerades. Si sou un usuari de WordPress CMS, utilitzeu el connector AMP. Podeu consultar l’error a les pàgines mòbils accelerades a través del webmaster de Google. Ebay és el primer lloc d’eCommerce per crear pàgines mòbils accelerades.

5. Velocitat de la pàgina

La velocitat de la pàgina és fonamental per al trànsit orgànic i per a més conversions a la pàgina de destinació. Segons una investigació, la majoria dels compradors en línia tanquen la pàgina de destinació després de 5 segons. Cal crear pàgines més ràpides per aconseguir més vendes, clients potencials i trànsit. Podeu consultar la velocitat de la pàgina de destinació a GTmetrix, Pingdom.

6. Paraules clau locals

Un dels errors més importants en SEO és triar paraules clau equivocades. L’elecció de les paraules clau correctes és necessària. He après després d’analitzar 300 pàgines web. Les paraules clau amb puntuació de dificultat baixa són una bona paraula clau per a la pàgina. Utilitzeu paraules clau locals al títol i a la descripció de la pàgina de destinació. Quan utilitzeu paraules clau locals, disminueix la competència. Les paraules clau locals us proporcionen un trànsit més orientat.

7. Optimització de l’imatge

La majoria de vostès ignora l’optimització d’imatges. No només parlo del títol i la descripció de la imatge. Estic parlant sobre la mida, l’espai, el text ALT i els atributs ALT. Heu d’intentar utilitzar paraules clau de focus per a l’optimització d’imatges.

8. Optimització de vídeo

L’any 2017, el màrqueting de video va a auge. Estigueu preparat amb vídeos atractius a la vostra pàgina de destinació. Podeu utilitzar widgets de YouTube, Dailymotion i Vimeo per aplicar-lo a les vostres pàgines de destinació. El títol, la descripció i les etiquetes són un element més important en l’optimització del vídeo. Escriviu una descripció detallada del vídeo i no us oblideu d’utilitzar la paraula clau de focus en el títol, la descripció i les etiquetes.

Pàgina OFF Tàctiques avançades de SEO

9. Publicació de comentaris

La majoria de vosaltres oblideu aquesta tàctica, però la publicació de convidats és la millor manera de guanyar enllaços de qualitat i seguretat. Envieu missatges publicitaris als administradors web. No enviïs correu brossa i intenteu fer front a un webmaster alhora. Seguiu les instruccions de la publicació i publicació dels convidats en conseqüència.

10. Marcadors socials

Aquesta és la tàctica perenne per guanyar vincles i trànsit. Marcadors socials és una forma ràpida i senzilla de generar vincles. Utilitzeu aquests llocs de marcadors socials segurs i perenne.

11.Broken Link Building

Aquesta és una tècnica de somni nocturn. La majoria de nosaltres intentem aconseguir enllaços trencats però no funciona. Aquesta és una de les tàctiques SEO de Google més difícils. Sé el full de ruta per aconseguir un enllaç trencat. Analitzeu alguns llocs web d’alta DA PA, pàgines de destinació utilitzant les eines com CheckMyLinks. Si heu trobat un enllaç trencat, escriviu immediatament un contingut al text. Envieu per correu electrònic al webmaster sobre enllaços trencats i oferiu-li el vostre contingut per tornar a enllaçar.

agencia marketing online barcelona

Leave a Reply

css.php