Mobil

Sabies que una de cada cinc recerques en un dispositiu mòbil és de veu? I hi ha poques raons per dubtar que aquest nombre seguirà augmentant a mesura que passin els mesos.

Alexa, Siri, Cortana i Google estaran a l’avantguarda de la recerca per veu … ¿però serà el teu negoci? consells de un consultor seo freelance

En aquest article, fem una ullada a com optimitzar les recerques conversacionals de veu perquè no quedi enrere els seus rivals. El temps per adaptar-se a aquesta tendència accelerada és ara, i així és com.

Long tail és el nom del joc
Imagínelo; vostè i els seus amics estan sopant junts quan un de vosaltres té una idea fabulosa: tots vostès han d’anar a Cancún de vacances.

Mentre conversa, un de vosaltres obre el seu telèfon i li demana a Google les ofertes més barates de Cancún mentre pren un glop de vi. Una vegada que tingui aquesta informació, li demanarà a Alexa que li reservi un lloc:

Què tan divertit és això? Molt.

Igual que parles amb els teus amics, ara també pots parlar amb el teu telèfon. I aquesta és la clau per dominar la recerca per veu: has d’entendre com els humans parlen entre ells.

Això ha tret una mica de la càrrega de les paraules clau per a les empreses en línia, ja que busquen bregar amb l’augment de la recerca per veu. Les paraules clau i els algoritmes segueixen sent importants, però també ho és el llenguatge humà natural. Irònicament, quan ingressem en 2018, no es tracta tant del sorgiment dels robots com de l’augment dels humans.

Neil Patel va reconèixer això fa un temps quan ens va dir que comencéssim a pensar com humans novament. En lloc de centrar en paraules clau de cua curta com “MacBook Pro”, hauria d’intentar endevinar de quina manera els seus clients formularien una pregunta relacionada amb el seu producte, nínxol o servei a través de paraules clau de cua llarga.

Per exemple:

Els millors preus en MacBook Pro usat

Les paraules clau de cua llarga sempre han importat. Ells són essencialment el teu millor arma per destruir als teus rivals. I ara que el focus s’ha desplaçat a la recerca per veu, les paraules clau de cua llarga són el que l’ajudarà a posar una distància real entre vostè i la competència.

Pensi-ho d’aquesta manera: la majoria de les recerques de veu són preguntes en forma de paraules clau de cua llarga. Així és com parlen els humans. No murmurem fredament “MacBook Pro” l’un a l’altre. Per superar la competència, has de triar les paraules clau llargues correctes que t’ajudaran a construir una millor tracció. Per reforçar el seu control sobre la recerca per veu, ha de buscar paraules clau súper refinades, com el nostre exemple anterior i les seves variacions, segons la imatge a continuació.

Com més consultes dirigeixi a una paraula clau específica, més podrà dominar el seu nínxol de mercat. Les persones, encara que es veuran perplexes si els dius, parlen usant paraules clau de cua llarga. És la forma en què interactuem entre nosaltres, i és com busquem a Internet.

Intenta classificar en els fragments destacats

No tots els resultats de cerca inclouen un fragment destacat, però de les 1,4 milions de consultes que va provar Google, gairebé el 30% ho fan.

Els fragments destacats són una part clau del SEO en general perquè apareixen a la part superior dels SERP. Si pots classificar en els fragments destacats, estàs just enfront dels teus prospectes. Ara que està sorgint la recerca per veu, els fragments destacats importats cap més i més. Per què? Perquè el dispositiu mòbil d’un individu llegeix el resultat de cerca superior. Si hi ha un fragment destacat, es llegirà.

La clau per a classificar en els fragments destacats és respondre preguntes amb respostes detallades. Aquí hi ha algunes preguntes d’exemple:

Què són els fragments destacats?

Com afecta el sucre a la sang a la diabetis?

Com inverteixo en accions i participacions?

Com ja hem explicat, aquestes són frases de paraules clau de cua llarga que les persones estan demanant en els seus telèfons. Depèn de vostè proporcionar respostes que incloguin explícitament la frase clau de conversa, abans de respondre a la pregunta amb contingut en profunditat que el lector i Google trobaran valuós. Com més fort sigui el teu contingut, més possibilitats tens de classificar en els fragments destacats.

Per millorar les seves possibilitats de classificació, inclogui la consulta de paraules clau de cua llarga al començament de l’article, així com a la URL i el títol.

Passi més temps amb títols i descripcions
Les coses s’estan fent més llargues a Google en un moviment que sembla gairebé dissenyat per anticipar l’augment de la recerca per veu. Que vull dir? Em refereixo al fet que Google augmenta l’ample dels resultats de cerca.

En el passat, la longitud dels títols es reduïa a 60, mentre que la longitud de la descripció per línia es reduïa a aproximadament 80. Ara pots anar més llarg, amb 70 caràcters per al teu títol abans que Google ho trunqui amb una i

Leave a Reply

css.php