Consultor SEO

4 CONSELLS DE SEO PER A PRIMEIX EL TEU lloc per a la BÚSQUEDA DE VEU
L’ús creixent de cerques amb veu habilitada és una tendència actual en els dispositius i plataformes mòbils. És probable que estigueu familiaritzats amb “Bé, Google” i comandaments similars, perquè la cerca de veu ha estat prevista per ComScore per abastar el 50% del volum de cerca total l’any 2020. Si el vostre lloc web no està preparat per a aquest canvi inevitable, podeu acabar caure darrere dels vostres competidors i classificar-se malament a les pàgines de resultats del motor de cerca (SERP) segons un consultor seo

En les cerques de veu, els usuaris parlen directament en un altaveu o micròfon, les seves paraules s’executen a través del programari de reconeixement de veu, i el motor de cerca (o l’altaveu intel·ligent) consultarà la web per obtenir una resposta. Fins i tot si el vostre lloc web està actualment optimitzat per als motors de cerca, encara és important destacar per a la cerca de veu. Després de tot, la cerca per veu té diferències suficients que requereixen una estratègia específica si voleu que el vostre contingut sigui altament qualificat.

Si esteu preparat per preparar el vostre lloc web per a la revolució de cerca de veu, aquestes quatre tècniques d’optimització de motor de cerca (SEO) us ajudaran a començar bé.

Realitza la recerca de paraules clau
Hi ha moltes maneres en què el públic objectiu pot trobar el vostre lloc web, però el trànsit orgànic es deriva normalment de les pàgines de resultats del motor de cerca (SERP). Això significa que heu d’incorporar paraules clau específiques de l’espectador al vostre contingut. Mitjançant la realització de la recerca de paraules clau, comprendràs millor com els lectors de la indústria estan descrivint (i cercant) els vostres serveis i productes i, a continuació, afegiu aquestes paraules clau al vostre lloc web perquè el vostre contingut tingui més probabilitats d’arribar.

Hi ha molts mètodes que podeu utilitzar per millorar les classificacions amb paraules clau. Per cercar termes de cerca amb veu que podeu orientar, però, voldreu:

Comprendre la importància d’un enfocament conversacional. Això significa respondre preguntes al vostre lloc web de la mateixa manera que respondria a una consulta personalitzada. Per exemple, voldreu proporcionar respostes curtes i directes a preguntes específiques relacionades amb paraules clau, per tal de millorar les vostres probabilitats de mostrar-se a les caselles de resposta de Google.
Utilitzeu el Planificador de paraules clau de Google AdWords. Això us proporcionarà un cop d’ull als termes de cerca rellevants i us ajudarà a determinar les paraules clau més efectives per afegir al vostre lloc web.
Quan realitzeu la vostra recerca, tingueu en compte que els termes de cerca específics ja no són el focus. En canvi, voleu considerar la manera com es poden convertir els termes de cerca populars en respostes a les preguntes més freqüents. Després de tot, la majoria de les cerques de veu encara es troben en forma de consultes directes.

Utilitzeu una interfície fàcil d’utilitzar per a mòbils
La cerca per veu és una característica predominantment mòbil, en part gràcies a l’augment de les vendes de parlants intel·ligents. Afortunadament, la gran majoria d’amfitrions i plataformes web ofereixen un gran suport per a dispositius mòbils.

Podeu millorar l’experiència dels vostres usuaris de mòbils mitjançant:

Ús d’un tema compatible amb el mòbil. Hi ha moltes opcions, incloses moltes per WordPress (com Uncode i Kalium), Joomla (com Buckle) i fins i tot Shopify (com ara Decortica).
S’està verificant l’estat d’ús de la vostra màquina. Usant la prova gratuïta de Google per a mòbils, podeu veure fàcilment quina és la vostra pàgina web interactiva per als usuaris mòbils i fer millores en conseqüència.
Un altre factor d’experiència d’usuari (UX) que cal tenir en compte tant per a dispositius mòbils com per a ordinadors és la velocitat del lloc web. Podeu utilitzar una solució com Pingdom Tools per obtenir més informació sobre la velocitat del lloc i sobre com optimitzar-la. D’aquesta manera, podràs respondre a les cerques de veu sense demora.

Crea una pàgina de preguntes freqüents
La pàgina de Preguntes Freqüents (FAQ) tendeix a ser de tipus conversacional, que també és la manera en què la majoria d’usuaris s’apropen a la cerca de veu. Com a tal, una pàgina de preguntes freqüents fa que els cercadors puguin treure fàcilment la informació rellevant del vostre lloc web i compartir-la amb els cercadors.

És important que la vostra pàgina de preguntes freqüents estigui optimitzada per al públic objectiu, però també per a cerques de text i de veu. Per aconseguir-ho, us recomanem que:

Utilitzeu paraules clau de conversa de llarga cua. Aquestes són les preguntes que més probablement els usuaris demanen (per exemple: “Quant costa aquest tipus de producte?”).
Oferiu respostes succintes. Com més curt i més directe sigui la resposta, millor serà la seva probabilitat de mostrar-se a la pàgina de resultats per a una cerca de veu.
Fins i tot podeu anar un pas més enllà i crear pàgines de blog separades per a cada una de les preguntes més freqüents. Per exemple, podeu escriure una publicació de bloc que redueixi el cost del vostre producte i una altra que tingui en compte les seves funcions clau.

Optimitzeu el marcat de dades estructurades del vostre lloc web
Potser heu sentit a parlar de les etiquetes de llenguatge d’etiquetatge d’hipertext (HTML), que indiquen al navegador web com mostrar el contingut de la pàgina web. Tanmateix, també és important que el vostre contingut tingui context. Aquí és on s’inclou el marcatge de dades estructurades (també conegut com a marcatge d’esquemes).

Els motors de cerca utilitzen el marcatge de dades estructurades d’un lloc per classificar i organitzar el seu contingut. L’optimització del marcat del lloc amb les recerques de veu en ment pot donar-li una avantatge sobre la vostra competència. Ho

Leave a Reply

css.php