Marketing Online

Com tenir èxit en el màrqueting online

Moltes vegades els que ingressen a aquest món del màrqueting en línia solen centrar-se en la creació d’Funnels de venda a Facebook i la seva automatització, aquesta els porta a oblidar-se dels elements claus que mou realment el màrqueting en línia i que ajuda a tenir els millors resultats.
El disseny i l’automatització és un element bàsic perquè les vendes puguin sorgir, però això no és tot, encara hi ha molt camí per recórrer per tenir èxit en el nostre objectiu i cal bastant treballar per poder aconseguir-ho.

Passos bàsics en el màrqueting en línia

Normalment els que comencen en el món del màrqueting en línia creuen que només és qüestió de tenir una pàgina web, que els compradors arribaran sols i que és una cosa molt però molt fàcil i ens deixem guiar per aquest pensament màgic.

Per vendre un producte digital ha diferents etapes per les quals cal passar per poder arribar a la meta.
La primera fase i la més elemental és la idea, perquè no anem a comprar uns mobles, una cuina i una nevera sense encara tenir una casa on posar-les, així que la idea és quelcom bàsic però el més important ja que tota la resta gira al voltant de ella.

El segon és definir una proposta de valor i la producció del contingut, és a dir, els vídeos on plasmaran el que pensen vendre, els articles que vendran, info producte, webinars, lead magnets entre d’altres.

Cal definir l’estratègia que usessin, l’optimització, i finalment treballar amb dedicació i cura per poder aconseguir els resultats desitjats.
Si converteixes el que és la teva passió en treball, els diners arribarà sol.

Consells per al màrqueting online

En el món del màrqueting en línia creiem que el camí de l’èxit és una autopista recta, quan la veritat és que hi ha molts sots on clarament no volem caure, més però de vegades és impossible.
Per això hem de treballar per tal en la ment, però estant conscients que l’èxit no arribarà dela nit al dia.

No és el mateix quantitat que qualitat així que no et centris en fer milers de coses que al final o al poc temps ja no funcionen si no en fer una o dues que tinguin bona qualitat.
No et centris en insistir a l’audiència que el teu producte és el millor de tots i que el comprin fins que després d’insistir tant arribin a comprar-lo, vas a semblar necessitat i potser el arribin a fer més per llàstima o perquè deixis de molestar que per la teva malament intent de convenciment.

No obstant això pots expressar que potser no és el millor producte de tota la indústria però és una bona opció.

No obstant això cal tenir en compte que el màrqueting en línia no se centra completament en les xarxes, és una gran part però no és tot, molts info productors i empreses creuen que l’estratègia de màrqueting té a veure res més amb les xarxes socials.

És un error fatal centrar-se només en el món de les xarxes socials oblidant completament que hi ha altres canals on hi ha un altre tipus d’audiència.

seo barcelona

Leave a Reply

css.php