La construcció intel·ligent d’enllaços interns i el SEO dirigit, poden tenir un impacte significatiu

L’any 2016, el col·laborador Dave Davies, va escriure un article sobre l’optimització de les estructures d’enllaços interns. En aquest article, parlo sobre una varietat de problemes, des del PageRank i el flux de capital dels enllaços fins al text d’anclatge i més. Aquest article va ser escrit com Dave va realitzar una auditoria a un gran lloc de comerç electrònic anomenat Trophy Central.
És per aquest motiu, que si bé ja han passat diversos anys i el lloc ara té un SEO d’aproximació lleugerament diferent, el propietari va permetre al col·laborador Dave Davies compartir els detalls d’aquesta auditoria, el pla d’optimització SEO que va sorgir d’ella i els resultats .

Es van incloure 2 recomanacions que el col·laborador li va donar al propietari després que es realitzés la investigació, revisió i auditoria pertinent. Com van ser:

1. La navegació: En el moment de la revisió, el lloc no tenia navegació desplegable. Tenir navegació desplegable no s’aplica a tots els llocs, però funciona bé per a molts llocs de comerç electrònic i ho va fer en aquest cas. I és important esmentar en aquest sentit que “Mientras más enlaces coloques en tu navegación, menos vale ninguno de eso”.
Les pàgines amb productes i categories han de limitar els enllaços que tenen apuntant a les pàgines d’importància.
2. col·locació d’enllaç intel·ligent

Si bé, la majoria d’aquestes pàgines ja estan relacionades amb la navegació superior, la seva ubicació en una ubicació clau i molt visible a la pàgina principal, les configura per passar més pes. Així com el contingut en llocs molt visibles té més pes, també ho fan els enllaços.

Recomanacions a tenir en compte en la distribució d’enllaços interns segons una agencia seo barcelona

Hi ha dos elements de pes i distribució dels enllaços interns per tenir sempre en compte.

1. Cada enllaç que agregue dilueix els enllaços que ja existeixen, consideren que limiten els seus enllaços globals a pàgines que necessiten el PageRank i com una forma de proporcionar trànsit. Això limitarà bàsicament les seves connexions de navegació a aquelles pàgines a les quals les persones tendeixen a accedir, el que és bo per als usuaris i els motors.

2. Els enllaços en llocs molt visibles valen més que els amagats. Google prioritza el contingut que ha d’interactuar i els enllaços són contingut. Proporcioneu enllaços a pàgines clau en ubicacions molt visibles en el seu lloc perquè les persones i el PageRank flueixin.

En aquest sentit, afirma el col·laborador que amb només aquests simples canvis van crear un impacte significatiu en les classificacions i el tràfic de Trophy Central. I això necessàriament no es deu a res màgic, només a la construcció d’enllaços interns intel·ligents i SEO segons un consultor seo

Leave a Reply

css.php