Correlació de Google: una nova eina

 

Google correlate és una eina nova, no té més d’un any d’antiguitat, i es va pensar amb l’objectiu d’ajudar a trobar una quantitat de recerques realitzades en un determinat període de temps, i no només amb unes claus que hem de fer ingressar, si no per a la creació d’un compendio comparativo entre les diverses paraules clau. Google correlaciona pot tenir una gran influència a l’hora de referir-se a la selecció de paraules clau i nínxols de mercat.

De manera senzilla, podem dir que Google correlate facilita la conversió de paraules a línies de temps, per tal d’armar una llista de recerca que posteriorment anem a poder relacionar i comparar per, d’aquesta manera, utilitzar-la en una SEO estratègica o en una estratègia de màrqueting dins de la nostra companyia.
Aquesta eina relaciona diverses cadenes de dades, i permet pujar al seu usuari la seva cadena pròpia amb línia de temps i realitzar una comparació amb altres cerques dins de Google. La línia de temps no és el factor d’importància major, ja que es pot seleccionar únicament la paraula clau com el principal i després el cercador va a seleccionar altres termes per obtenir una coherència coherent.

Què us permet corregir Google?

Google correlaciona els us permet tenir una nova visió de la informació, analitzar-los i prendre decisions basades en aquestes dades estudiades. Gràcies a aquesta eina podríem basar una nova campanya de Google Ads amb major generació de clients i una major precisió de cerca. Ens ofereix com a coneixement el producte que avui en dia s’està promocionant entre el públic o els usuaris, quins són els sentiments experimentats sobre certs articles de venda, alguna notícia o referent a algun personatge cèlebre, els principals interessos dels usuaris per donar inici una estratègia SEO eficaç, entre altres aspectes que poden resultar útils per a tota pàgina o lloc web segons el seo barcelona.

Que ens proporcioni paraules clau és alguna cosa molt interessant que hem de considerar, ja que les mateixes poden ser afegides als continguts de redacció de SEO d’un lloc web en específic. A més, aquesta eina permet facilitar la cerca de nínxols potencials, trobar un nínxol ideal per muntar un negoci cibernètic o en línia, aquest és el camí que moltes persones volen recórrer com a emprenedors digitals: crear, a Internet, un negoci rendible. Per dur a terme aquesta tasca és necessari conèixer les eines com es correlaciona amb Google.

Leave a Reply

css.php