Perquè triar SEO abans que SEM?

Perquè triar SEO abans que SEM?
Segueix aquestes pistes per saber perquè cal triar SEO abans que SEM

Abans de començar amb l’anàlisi de la pregunta, hem de tenir clar que és SEO i que és SEM. El primer (SEO) és un conjunt de tècniques utilitzades per millorar el posicionament d’un lloc web, de manera orgànica (no hi ha accions de pagament). Les més de 200 variables analitzades per Google, determinen que la posició ocupada per un lloc web quan es realitza una cerca, motiu suficient per a posar en pràctica les estratègies de SEO, ja que permetran encoratjar-les i, per tant, augmentar el trànsit a la seva web . El segon SEM per les seves sigles en anglès (Search Engine Marketing) en espanyol, (Màrqueting de motors de cerca) aquesta aplica totes les mesures publicitàries que es poden aconseguir, i que estan dirigides a l’optimització i millora per al posicionament d’un lloc web. Algunes de les opcions que ofereix Google són AdWords, Google Shopping, Google DSA.

Ara bé, sabem que ambdues (SEO i SEM) es beneficien de l’efecte de l’altra, combinant ambdues estratègies els resultats sempre és el desitjat, millorant el posicionament de la seva web.
Amb les estratègies són molt bones i donen resultat. Per aplicar la estratègia de SEO dependrà de quina quantitat de temps teniu visualitzat per obtenir resultats (curt, llarg o mitjà termini) amb això vas a necessitar invertir temps, es tracta de constància, dedicació, correcta elecció dels elements, correcció i aplicació de estàs en el moment oportú. El que donarà com a resultat un posicionament òptim, encara que sentiu que ha invertit molt temps per a això. No és fàcil determinar en quin temps es veurà el resultat, el que si estem segurs és que mentre més tècniques s’apliquen i la freqüència amb què es revisi, serà fonamental per avançar en la posició desitjada.
Una altra situació per la qual es deu utilitzar aquesta estratègia és en el cas dels llocs que gaudeixen d’autoritat, aquests llocs aplicant el SEO, es mostraran resultats molt més positius que amb el SEM.
La estrategia SEM, una diferència del SEO, una vegada triada i aplicada a les pautes publicitàries, es veurà gairebé immediatament els resultats, es aconseguirà el tan desitjat posicionament. Aquesta tècnica és recomanada per impulsar una promoció de temporada, és a dir corta. Amb la SEM estratègia, una vegada aconseguida la meta per la qual hem contractat les accions, es pot, en alguns casos veure negativament afectat el lloc web, si no s’ha pres la previsió de combinar-la amb la SEO estratègica.

Font: seo barcelona

Leave a Reply

css.php