Sabeu què és SEO a la pàgina i com beneficia el vostre posicionament en cercadors?

SEO a la pàgina són totes les modificacions que es poden generar dins d’una pàgina que permet el millorament de la mateixa, optimitzar la classificació a Google i atraure més clients potencials del servei o producte.

És un mètode que s’estableix amb esforç propi, on les habilitats en el millorament del portal i la selecció de la millor paraula clau, són els principals protagonistes en el posicionament en cercadors.
Però, per accedir al SEO a la pàgina, és necessari comprendre dos conceptes de gran importància Paraules clau o paraula clau i el semàntic SEO.

¿Com s’apliquen les paraules clau i el semàntic SEO per millorar el posicionament en cercadors? posicionamiento web barcelona

KeyWords o paraula Clau:
La paraula clau és l’essència del posicionament, és el mètode més fàcil de donar un lloc a una empresa dins d’una àmplia llista de companyies, habilitant una o diverses paraules.
Les paraules clau estan íntimament relacionades amb l’anunci del producte o servei ja que és la porta cap a un lloc web, que s’ha de repetir sense exagerar en alguns llocs de la descripció o informació dins de la pàgina.

SEO semàntic:
La forma i la quantitat de com es repeteix o les paraules clau dins d’un anunci es denomina com a contingut natural i això ressalta una semàntica no forçada dins de l’article, alguna cosa que és premiat per Google pel que permet que es realitzi el anomenat SEO semàntic perquè el buscador dirigeixi la pàgina del producte o servei en bones posicions quan el usuari utilitzi paraules similars o sinònimes als Keywords.
En aquest mètode, Google o l’Indexación Semàntica Latent, que consisteix en la relació que pot existir entre alguns termes, aquesta anàlisi permet crear patrons de cerca i relacionar les paraules clau amb paraules similars dins de la informació.
Per al SEO semàntic Google estudia totes les possibilitats existents en què destaquen:
• La paraula clau és dir Sinònims, Relacions amb altres termes, Etc.
• La relació entre les paraules amb abreviatures dins dels paràgrafs relacionats amb les paraules clau.
• Ubicació de les paraules, és per això la importància de no ubicar-les seguides o dins del mateix paràgraf, sinó en llocs estratègics i, de manera natural, que la lectura flueix al costat de la paraula clau.

Factors importants per aconseguir un excel·lent SEO a la pàgina

Existeixen altres factors que garanteixen un millor posicionament SEO A la pàgina, el primer és el temps de permanència, Google relaciona el temps amb el requeriment dels usuaris sobre aquesta pàgina, per això és necessari actualitzar informació atractiva per als clients potencials i la declaració de possibles dubtes que podrien sorgir en les avaluacions, el que li permetrà establir bones estratègies de màrqueting per així capturar més i més clients en el portal.
La quantitat de paraules és un assumpte que va relacionat amb la informació però, sigui quin sigui el número, ha de ser fàcil a la vista i no tedioso com un manuscrit antic, combinar-la amb frases col·loquials i exclamatives per mantenir al lector atenent a la informació.
Una vegada determinada la paraula clau és necessari estudiar l’estructura de la ubicació de les mateixes, on l’organització és el principal arma que haureu de tenir perquè Google pugui premiar-vos, per tant Google recomana que la paraula clau ha de ser present a:

• Títol principal
• Segon títol o subtítol
• En l’adreça URL
• Combina els formats dels títols H1, H2 …
• Resaltar les paraules amb negrita o cursiva
• La Paraules clau ha de ser present en el començament del títol, en la meitat del contingut i en finalitzar la informació.

Entre altres factors també es pot esmentar la SERP i les imatges. SERP, no és més que una petita descripció del que es ven o s’ofereix al públic que ha de ser contingut en 153 caràcters, mentre que les imatges Google suggereixen que siguin originals i atractives per a l’usuari i que han de ser carregades amb el títol el que ha de ser la mateixa Paraules clau.
Per últim, pots adjuntar enllaços d’interès que poden ser interns per atraure altres continguts de la pàgina o externs.

agencia seo barcelona

Leave a Reply

css.php