SEO per pymes petites

1º Fes SEO local

Si tens un negoci amb adreça física, aconseguir que aparegui de forma natural al costat dels resultats orgànics a Google és molt important i relativament fàcil, ja que dominar les serps per a les consultes de cerca local és més senzill que per a consultes generals.

Google estima que més del 20% de totes les recerques té una intenció local, de manera que no dubtis a obrir un compte a Google My Business.

2º- La importància del “factor influència”

Col·laborar amb persones, organitzacions o empreses relacionades amb el nostre negoci, sense que aquestes siguin un competidor directe, ens ajudarà a millorar la nostra visibilitat, augmentar l’abast, enfortir la imatge de marca i arribar a un públic més ampli.

3r Fes una investigació prèvia

Un dels grans errors d’un projecte SEO és no fer una investigació prèvia de paraules claus per conèixer el mercat, la competència, com ens busquen els nostres clients. També és important definir correctament els objectius que busquem.

Per a això, pots servir-te d’eines com el planificador de paraules clau de Google o Google Trends per conèixer les tendències de les teves paraules clau objectiu, l’estacionalitat i la demanda.

4t Vigila als teus competidors

Analitzant les paraules clau que estan treballant teus competidors pots treure idees molt interessants per a la teva pròpia recerca. Per això és interessant vigilar als teus principals competidors i conèixer les seves estratègies. Per a això, podem servir-nos d’eines com Semrush, Moz o Searchmetrics.

5è Publica les opinions dels teus clients

Un web amb opinions de clients, a més d’aportar més seguretat en les compres i serveis en línia, ajuda a transmetre un sentiment positiu de marca i per tant més visites, més clics i millor posicionament SEO. Per a això pots utilitzar eines com Feefo o Trustpilot.

També pots apostar per usar marcat Schema per realçar les teves pàgines amb fragments enriquits i disparar les possibilitats de rebre clics.

6è alta el teu web a motor de Console

Google Web Master Tools (actualment anomenat motor de Console) és un servei gratuït per a administradors web de Google que ens ofereix nombroses funcionalitats, entre elles, informació dels termes que provoquen que aparegui la nostra web en els resultats de cerca, a més dels clics aconseguits (trànsit aconseguit) i la posició que ocupa. També ens permet conèixer l’estat d’indexació del nostre web i si hi ha algun possible problema tècnic que afecti la visibilitat SEO de la nostra web.

7è EL SEO depèn de nombrosos factors.

El SEO d’una web depèn de nombrosos factors que són els que produeixen resultats orgànics positius. L’èxit d’una campanya no depèn d’un únic factor.

El SEO és un procés d’optimització continua sense data de finalització en la majoria dels casos, ja que sempre es poden fer millores, manteniment SEO off page, control d’errors 404, optimització de nous continguts, etc.

El truc està en provar, analitzar, millorar i tornar a provar.

Si t’ha agradat aquest article, també podrien interessar-te:

5 bones pràctiques de SEO per optimitzar el teu web

Com saber si la teva pàgina web està ben optimitzada per SEO

agencia marketing online barcelona

Leave a Reply

css.php