El mòbil és el primer

Molts negocis en línia encara estan molt centrats en refinar les seves estratègies de màrqueting per augmentar les seves vendes de vacances, mentre que 2019 està pràcticament a la volta de la cantonada. Per descomptat, vostè ha d’aprofitar al màxim la temporada alta de vendes de l’any, però no hi ha moment com el present per començar a construir una estratègia sòlida per al proper any. Després de tot, a mesura que els avenços tecnològics remodelen els algoritmes dels motors de cerca i l’experiència dels clients, cada marca necessita estar uns passos per davant dels seus competidors per retenir als seus clients actuals i atraure nous.

En un mar de mètodes disponibles que poden fer o trencar els seus esforços generals de SEO, hem seleccionat acuradament els següents com a favorits per 2019. Fem una ullada més de prop a aquestes tendències i com pot utilitzar-les en el seu benefici per fer créixer el seu negoci en els propers mesos!

El mòbil és el primer segons una agencia marketing online
En honor d’una major comoditat i un accés més ràpid a la informació sobre la marxa, hem passat a utilitzar dispositius portàtils com telèfons intel·ligents i tauletes. El fet que gairebé el 60% de tot el trànsit en línia dels EUA es realitzi en telèfons intel·ligents diu molt de com els nostres hàbits estan canviant a favor de les pantalles més petites. A més, vam passar literalment hores tots els dies buscant al web utilitzant els nostres telèfons, el que els converteix en el principal mitjà de consum de contingut per a la majoria del món. Aquests nombres poden diferir entre els diferents grups d’edat, però les tendències predominants apunten que els mòbils es facin amb el tron.

Com sempre, Google i altres motors reflecteixen aquesta tendència canviant en la forma en què classifiquen els llocs web. Ara, oficialment, la versió mòbil del seu lloc web serà tractada com la seva versió principal per determinar el seu rang en els serps. El que això significa per a la teva estratègia de SEO és que necessites millorar el teu joc mòbil ara més que mai si vols mantenir el teu estatus alt.

Cadena de blocs per canviar el joc
Els fanàtics de Cryptocurrency ja saben com s’utilitza Blockchain per permetre transaccions segures en aquest àmbit cada vegada més popular de les finances digitals. No obstant això, per a aquells que encara no han descobert el seu increïble potència, Blockchain, en resum, és una tecnologia que pot registrar qualsevol dada valuós i evitar que sigui corromput per un tercer. Com pot afectar això a l’àmbit de SEO?

Bé, per començar, pot ajudar a augmentar la transparència, la validesa de la informació i prevenir el frau en línia en les seves moltes formes. Això pot no ser el millor escenari possible per a Google, que segueix sent un mediador necessari entre els llocs web i els anunciants, però aquesta tecnologia ajudarà en última instància a determinar els clics genuïns a partir dels realitzats pels click-bots, així com els esforços genuïns de creació d’enllaços a diferència dels seus homòlegs falsos. Per ara, aquesta tecnologia encara ha de ser implementada en diverses capes de SEO, però sembla que el 2019 mostra una gran promesa d’avançar en aquesta direcció.

Mantenir-se al dia amb Google
SEO sempre ha estat un joc de ritme ràpid, un que deixa enrere a moltes marques en el seu lent intent de determinar el millor entre molts enfocaments per derrotar a la seva competència. Avui en dia, estem assistint a un augment de la innovació en tots els àmbits digitals possibles, des dels sistemes de seguretat fins al disseny gràfic i la diversificació de continguts. Això, al seu torn, posa un major èmfasi en la recerca de noves i actualitzades formes de satisfer les demandes plantejades pels motors de cerca.

S’ha convertit en vital per mantenir-se al dia amb les últimes tendències de SEO per tal d’obtenir un avantatge sobre els seus rivals en la indústria. Vostè ha d’invertir en la investigació contínua de paraules clau, actualitzacions del lloc web basades en canvis d’algorisme, i la investigació de l’audiència objectiu que en última instància, ha de definir tota la seva estratègia. És fàcil quedar atrapat en aquest joc i passar per alt alguns dels elements essencials, de manera que confiar en una extensa llista de control de SEO pot ser molt útil i l’ajudarà a assegurar-se que no s’està perdent res.

La importància de la puntuació E-A-T
Ja que estem parlant de canvis significatius en els algoritmes, Google va introduir en 2018 una de les seves actualitzacions més rellevants que afectarà a molts llocs web, especialment als relacionats amb la salut, el condicionament físic i la medicina, d’aquí el sobrenom de “the Medic Update “. Aquest infame canvi va afectar els llocs web amb baixes puntuacions de EAT, que és l’abreviatura d’experiència, autoritat i fiabilitat. En poques paraules, els llocs web que estan destinats a proporcionar un contingut excepcional

Leave a Reply

css.php