L’estratègia SEO en un projecte online

L’estratègia SEO en un projecte online
L’estratègia SEO és fonamental perquè un projecte online pugui presumir de l’èxit. L’internet és un món altament competitiu, i la visualització dins dels motors de cerca és necessària per aconseguir comptar amb un trànsit orgànic positiu o satisfactori. Tots volem que el nostre contingut sigui vist per la major quantitat d’usuaris possible, i una manera d’assegurar això és aconseguir situar la nostra pàgina entre els primers resultats que reflecteix Google o els altres motors de cerca. Perquè això sigui viable, és primordial comptar amb una clara, efectiva i detallada estratègia SEO.
L’estratègia SEO ha de contemplar les variables que considera Google per determinar la rellevància d’una pàgina o lloc web. Els algoritmes dels cercadors treballen de manera complexa, i no totes les persones poden afirmar posseir el coneixement necessari per aconseguir que un web sigui indexada de manera satisfactòria, per la qual cosa, hi ha professionals o especialistes en el tema, que han estudiat i es mantenen al dia amb les constants actualitzacions digitals.
Accions que hem d’incloure en la nostra estratègia SEO segons un seo barcelona
Tot i això, qualsevol relacionat a un projecte online, ha de comptar amb coneixements bàsics sobre el SEO, i no podem negar que hi principiants en el tema que, d’alguna manera, aconsegueixen comprendre el funcionament de l’optimització de motors de recerca, i aconsegueixen grandiosos resultats. Així doncs, les següents accions o tècniques utilitzades poden ser útils:

  1. Contingut útil i de qualitat: de vegades, hem de ser més pràctics que extensos en les publicacions. Podem trobar consells generals sobre la creació de continguts, per exemple, saber quina és la intenció de l’usuari i oferir-li una resposta a la seva inquietud, aportar alguna cosa de valor que sigui original, no utilitzar contingut amb dates i, en cas d’utilitzar-, renovar les publicacions de manera constant, analitzar la longitud del text i considerar el linkbating.
  2. Prendre en consideració la intenció de la cerca: tot i que les paraules clau han estat predominant, últimament estan perdent efectivitat, no volem dir que no s’hagin d’utilitzar, però podem enfocar el contingut, de la mateixa manera, en la intenció que té l’usuari a realitzar la recerca (de recerca, informatives, navegacionals i transaccionals)
  3. Major quantitat de contingut linkbaiting: els enllaços arribaran de manera natural, amb un esforç orgànic, si el contingut és de qualitat, cridaner i enginyós.
  4. Cal rebutjar URL escombraries: referint-nos per “escombraries” a tot element que no es vincula amb la intenció de cerca.
    Enviar comentarios
    Historial
    Guardadas
    Comunidad

Leave a Reply

css.php