La importància del SEO

La importància del SEO en el màrqueting digital
De manera general, pot ser que la importància del SEO es posi en dubte, però dins del Màrqueting Digital, aquest factor va cobrant, cada dia, un pes més gran. Primer de tot, hem de ressaltar que la intenció de tota acció SEO és millorar la visibilitat d’un lloc web, en aconseguir que aquesta ocupi un bon lloc en els resultats de Google (o un altre cercador).
Per la qual cosa, la importància del SEO està vinculada, de manera directa, amb la quantitat de trànsit orgànic que rep el nostre lloc web. Les marques o empreses tenen el deure de controlar la presència del lloc dins dels cercadors, doncs utilitzar aquest mitjà com la via per tenir accés a potencials clients, és en l’actualitat, la millor decisió pel que fa a ampliar el mercat i el públic objectiu . Doncs són moltes les persones que consulten a la web, però, la competència en el món digital és molt àmplia i, per aquesta raó, es fa necessari comptar amb una estratègia SEO efectiva i clara.
Importància del SEO i consideracions de Google
Aclarint que la importància del SEO és bastant predominant dins de la web, i influeix de manera directa en l’èxit d’una pàgina, lloc web o projecte online. Hem de ressaltar que no són pràctiques o accions senzilles de realitzar, per fer SEO s’ha de tenir coneixements no només de la funció dels cercadors i els seus algoritmes, sinó també dels usuaris i les seves intencions de cerca. A més, així com Google llança constants renovacions o actualitzacions, les accions SEO es van adaptant per respondre a les exigències del cercador, analitzant les variables que ell pren en consideració, i buscant la millor optimització de la pàgina perquè, si és possible, es trobi en el primer lloc en el moment en el qual algun usuari ingressi paraules que estiguin associades al nostre contingut publicat.
Un dels factors més recents i que ha guanyat valor al moment de determinar el posicionament web d’una pàgina, és si la mateixa es troba estructurada de manera idònia perquè no solament sigui vista en un monitor, sinó perquè també es pugui visualitzar efectivament des d’un telèfon mòbil.
Hem de ressaltar que els cercadors prenen com a filosofia el millorar l’experiència de l’usuari, per la qual cosa, hem de pensar en aquest mateix objectiu si volem guanyar rellevància davant Google, i si la majoria de les persones utilitzen mòbils per navegar per internet, això serà important.

agencia marketing digital agencia seo barcelona

Leave a Reply

css.php