Google My Business

Per a què serveix un perfil Google My Business?
Un perfil Google My Business no és un perfil social qualsevol. Tenir una pàgina de Google My Business configurada correctament complementarà la teva presència web i ajudarà a augmentar el trànsit. Aparèixer en Maps, Search i Google +, i Google estarà ajudant a proporcionar informació rellevant ràpidament a les persones que utilitzen aquest motor de cerca segons un consultor seo

Si ja tens una pàgina de Google My Business (si tens una pàgina de Google Places per a empreses o Google+, ja tens un perfil de Google My Business), descobreix aquí alguns trucs per treure-li el máximp partit. les millors pràctiques. Si acabes de començar, segueix llegint perquè això t’interessa.

 Oficines virtuals o treball des de casa
Si no tens una adreça d’empresa física, o la major part del teu negoci ho maneges des de casa, i no vols que la teva adreça aparegui a Google, no hi ha problema. Si ets un negoci 100% en línia, i no tens contacte ‘cara a cara’ amb els teus clients, llavors necessites una pàgina de marca a Google. Segueix aquestes instruccions.

Afegeix ara el teu Google My Business
Visita https://www.google.es/business/ i fes clic a “Començar ara”
Selecciona el compte de Google que vols utilitzar i accedeix
Busca el nom de la teva empresa en el camp de cerca “nom de l’empresa”
Quan seleccions teu negoci, apareixeran dades pre-completats (com adreça i número de telèfon). Si no hi ha informació, simplement omple totes les dades manualment.

Important: al final del formulari, veuràs aquesta nota: “Ofereixo béns i serveis en la ubicació dels meus clients” i hauràs de seleccionar “sí” o “no”. Què vol dir això? Google inclou aquesta opció perquè no totes les empreses locals serveixen als seus clients des d’una botiga física. Alguns estan sempre en moviment i atenen a clients a casa seva.

En fer clic a ‘següent’, se’t demanarà que confirmis que estàs autoritzada / o per administrar el negoci i que primer has de crear la seva pàgina de Google+. A continuació, veuràs que Google voldrà verificar el teu negoci i hauràs de fer clic a “enviar el meu codi”, que s’enviarà a la ubicació de la teva empresa.

Això és tot!

Una vegada que entris al teu tauler de control, veuràs una finestra emergent que ofereix un recorregut ràpid per començar a gestionar el teu compte. No ignoris aquest missatge. T’ajudarà a familiaritzar-te amb tot el que pots fer amb ella. Configura el teu foto de perfil (amb el teu logotip) i completa qualsevol informació que falti.

Les Millors Pràctiques per a Google My Business


El número de telèfon que escullis ha de ser un nombre local que coincideixi amb el número que apareix en el teu lloc web.


Tria les categories correctes! Estàs en més d’una? Fes una llista de les principals categories a les que pertanys i marca la més “important” (d’on obtens la majoria dels teus clients). Google diu: “Tria el menor nombre de categories que es necessiten per descriure el teu negoci principal”


Comprova que el teu horari d’obertura és correcte.
Anima als teus clients a deixar opinions del teu negoci.
Anima als teus clients a pujar fotos del teu negoci.
És important figurar en directoris com Yelp, Yext, Pàgines Grogues, etc, amb la informació del teu negoci (nom, adreça, telèfon i lloc web). Assegura’t que aquesta informació sigui la mateixa que apareix al teu perfil de Google My Business.

Altres persones tractant de fer edicions (no autoritzades) a la teva fitxa d’empresa. Si reps una trucada que afirma ser de Google, dient que el teu llistat és incomplet i que t’ajudaran a arreglar a un cost raonable, es tracta d’una estafa. Google My Business és GRATUÏT i Google no cobra per la inclusió ni per l’optimització dels teus resultats. Potser rebis trucades de Google per verificar detalls com la ubicació del teu negoci, i Google té venedors per al seu producte d’AdWords, però no has de pagar-los per optimitzar el teu perfil de Google My Business.
 

Google My Business s’actualitza constantment. Estigues informat de les últimes novetats a través del teu compte Google.

Donem les gràcies a Larissa Murillo, Màrqueting mànager de Marketgoo, pels seus consells. Descobreix altres maneres d’optimitzar la botiga en cercadors amb una prova gratuïta de Marketgoo.

Leave a Reply

css.php