¿Qué es el seo onpage?

Què és el SEO On Page?
El SEO On Page oa pàgina si ho traduïm a espanyol, són les diferents tècniques d’optimització que vam realitzar internament en un lloc web com en el nostre cas fet amb WordPress segons un expert en seo barcelona

El resultat d’aquestes tècniques o millores és que els cercadors puguin indexar correctament el nostre lloc web.

Parlant clar, vol dir que si volem guanyar posicions i aconseguir visites, hem de deixar-ho més fàcil possible a l’hora d’indexar els nostres continguts.

La diferència amb el SEO Off Page és que aquest últim es refereix a les estratègies que es fan fora del lloc web com per exemple aconseguir enllaços de qualitat per a la nostra web.

El problema d’això és que no et serveix de res fer SEO extern si l’intern no el tens correctament optimitzat.

Per això és important començar la casa pels fonaments i implementar unes pautes correctes d’optimització internes en el lloc web per a després seguir amb les estratègies externes.

Per què hauries d’estar fent ja SEO On Page a la teva web?
Són molts els motius pels quals és imprescindible tenir una bona optimització dels continguts en el teu lloc web, però et deixo algunes perquè ho entenguis millor.

Necessites visites i ho saps
D’això no s’escapa ningú.

Ja saps que el SEO és important per a qualsevol web, atès que els negocis digitals depenen del trànsit per aconseguir clients.

Podem aconseguir trànsit de pagament mitjançant Google Adwords, Facebook Ads i altres, però això faria que estiguéssim constantment invertint diners per tenir visibilitat.

Amb el trànsit orgànic podem aconseguir gran quantitat de visites sense haver d’invertir diners directament, encara que òbviament s’ha invertit temps i diners en crear els continguts que atreuen aquest tràfic.

A més és un trànsit qualificat atès que atraurem el tipus d’usuari que necessitem o client ideal com parlen els experts en màrqueting.

El SEO extern comença després del SEO intern
Abans de començar a buscar enllaços externs i de qualitat per a la teva web, cosa que fas bé en pensar, hauries d’optimitzar bé els teus continguts. L’explicació és molt senzilla.

Posem l’exemple de qualsevol blogger que ha publicat un post. Es posa a buscar i aconsegueix alguns enllaços bons que fan que el seu article aconsegueixi una bona quantitat de visites.

Les visites comencen a arribar, però el contingut no és l’esperat, no està ben estructurat, els paràgrafs es veuen eterns de llargs des del mòbil, etc.

Recorda que avui dia més de la meitat de les visites es reben des de dispositius mòbils i hem de pensar abans en aquestes visites que en les d’escriptori.

El resultat és que els usuaris s’avorreixen, es surten sense llegir l’article i Google nota que no és un contingut bo i fa que vagi baixant de posicions.

De res li ha servit a l’usuari tenir aquests enllaços quan el contingut no complia amb les expectatives de l’usuari.

És el SEO més segur que es pot fer
Cada dia que passa tenim a Google traient nous algoritmes perquè no sigui enganyat i garanteixi que només els millors resultats seran a la primera pàgina.

Si estàs buscat coses sobre SEO hauràs escoltat parlar sobre enllaços, backlinks en directoris, esquemes d’enllaços i tota aquesta classe d’estratègies.

Lamento dir-te que tot això té més perill que McGuiver amb un xiclet, perquè al primer canvi en l’algoritme teva web pot acabar penalitzada.

Fent un bon SEO On Page és la millor manera d’aconseguir trànsit de qualitat i estar protegit d’aquests canvis.

Tindràs el control en tot moment
Al SEO intern seràs tu qui tinguis el control de totes les accions i podràs crear una estratègia a seguir.

Pots triar quins continguts vols que es posicionin millor, canviar les paraules clau a posicionar, fer un gir en l’estratègia si hi ha un canvi d’algoritme, etc.

Altrament, en el SEO extern els enllaços poden desaparèixer d’un dia per l’altre, pot ser que el lloc canviï de temàtica i els enllaços perdin força, surti un nou algoritme que canviï les regles i mil coses més.

Estalviaràs costos en publicitat
Quan es comença amb un lloc nou i que no té gairebé continguts, el normal és fer campanyes de publicitat online per aconseguir aquestes primeres visites i clients.

Això passa perquè el màrqueting de continguts és una estratègia lenta i a llarg termini. Les factures no esperen i cal pagar-les i es necessiten clients.

El que passa aquí és que hi ha serveis de publicitat que mesuren la qualitat de la pàgina per calcular el preu de la publicitat com ara Google Adwords.

Vull dir que podem posar 2 webs exactament iguals i amb la mateixa temàtica, que com una tingui una millor optimització SEO On Page, ja et dic jo que pagarà molt menys en publicitat.

Per això també és important la optimització del lloc abans de començar campanyes de Google Adwords, encara que això no sol passar de moment amb altres. Encara que tampoc sóc expert en publicitat en línia i no les conec totes.

Leave a Reply

css.php