Seo white

Tècniques White Hat SEO
optimització Onpage segons una agencia seo barcelona
Per posar-ho en pràctica, has de optimitzar cadascuna de les pàgines que componen el teu lloc web. Què vol dir això? Que totes les teves pàgines han d’oferir un contingut únic, que aporti valor afegit per a un concepte concret sobre la resta, que sigui perfectament comprensible pels robots de rastreig i ofereixi una bona experiència per a l’usuari. Els típics problemes a solucionar són:

Enllaços trencats
Velocitat de càrrega lenta
Traçabilitat o cobertura de l’índex
Contingut duplicat
Canibalització SEO
Omissió o duplicitat en les metaetiquetes de pàgines (les que apareixen en els resultats de Google descrivint el contingut)
Absència de capçalera principal o duplicitat d’aquest
És fonamental que identifiquis abans de res, les paraules clau que t’interessen i les utilitzis amb sentit comú a les pàgines que vols oferir per a cadascuna d’elles.

Generació de contingut de qualitat
Aquest ha de ser el pilar de la teva estratègia SEO White Hat SEO, així com ho serà també de la teva estratègia de màrqueting digital. Publicar periòdicament continguts de qualitat i atractius per als usuaris. A través d’ells, podràs aconseguir bons enllaços naturals (en lloc de comprar-los) cap a la teva web per millorant el teu posicionament.

Com ja t’he dit, has de ser pacient. Els fruits triguen a arribar i el contingut necessita temps per guanyar presència en els cercadors. La qualitat dels teus continguts no només millorarà el posicionament, sinó que augmentarà el valor de la teva marca, apropant-te al teu públic objectiu.

redactar continguts de qualitat

Com et dic, és essencial que aconsegueixis enllaços de qualitat cap a la teva web. Aquests enllaços et permeten que arribin usuaris a la teva pàgina des d’altres llocs web i ajuden els motors de cerca a rastrejar les pàgines. El “link building” és un dels cavalls de batalla diaris en el món del SEO, i el concepte de “inbound links” canvia el paradigma de construir enllaços (fer-los tu mateix) pel de atreure’ls (aconseguir que altres et enllaços per la qualitat dels teus continguts). Així que aquest punt i l’anterior estan íntimament relacionats.

link Building

Optimització de l’experiència d’usuari
Si l’experiència de l’usuari que arriba al teu web és bona, aquest es quedarà navegant pel teu lloc i tornarà a fer clic al teu resultat la propera vegada que et vegi. D’aquesta manera enviarà senyals positives als cercadors, que el teu contingut és més rellevant que el de la competència.

A poc a poc (ja saps, la paciència) aniràs guanyant més i més autoritat, posicionant més i més continguts fins a aconseguir la visibilitat que siguis. Recorda l’usuari és la clau.

Per això és important que cuidis el disseny del teu lloc. De vegades, són petits retocs: colors, organització dels menús, tipografies, mides, textos … etc. El més important és que la teva web transmeti el que encaixa millor amb el teu públic objectiu.

Què és el Grey Hat SEO
A mig camí, entre les dues estratègies anteriors hi ha el Grey Hat SEO. Podríem dir que són mètodes que no incompleixen tècnicament les directrius de Google, però tampoc les segueix al 100%. Diríem que es mou en “buits legals”. És difícil que Google et penalitzi utilitzant aquestes tècniques ja que, a diferència del SEO Black Hat, no s’automatitzen els processos. D’aquesta manera, Google té molt complicat identificar uns patrons de manipulació SEO.

Tingues en compte que a internet hi ha molts llocs web volent aparèixer per les mateixes recerques que tu. Així que de vegades no et bastarà amb ser exemplar i hauràs de valorar saltar-te les normes, per a adoptar uns valors una mica menys ètics.

Tècniques SEO Grey Hat
Aquestes són algunes de les tècniques que es mouen entre el bé i el mal per escurçar el camí, i que considero que poden funcionar millor.

Compra d’enllaços amb patrons naturals
Com et deia, a diferència del Black Hat SEO aquests enllaços comprats, es generaran de manera manual (en lloc d’automatitzar) per canviar els patrons artificials per una dinàmica més natural. Enllaços on el text d’àncora és natural (en lloc d’utilitzar la paraula clau exacta utilitzes una variació d’aquesta) i la pàgina destí és un continguts potent de la teva web; enllaços que procedeixen de diferents dominis i IP (Google penalitza des de fa anys la venda d’enllaços molt estesa entre les xarxes de blocs que s’allotjaven en la mateixa IP) i que es van creant progressivament en el temps conforme es publiquen nous continguts al web a posicionar, segueixen un esquema natural de cara als motors de cerca.

Spinning
El “spineo” de continguts és bàsicament donar-li una vueltilla a continguts ja utilitzats perquè semblin originals ?. La idea és canviar parts del text, frases o paraules per dir el mateix però sense que literalment sigui un contingut copiat. Encara que hi ha programes que realitzen aquest tipus de treballs de manera automatitzada, el que funciona bé és el “refregit”, és a dir, utilitzar continguts de

Leave a Reply

css.php