SEO White

En el món del SEO ha dos conceptes pel que fa a les estratègies a seguir. El white hat SEO com representant de “el correcte”. I el black hat SEO que seria el “dolent” (en el sentit de perillós).

Bàsicament són filosofies SEO. Encara que en la teoria són oposades, no vol dir que siguin incompatibles. Per això, alguns prefereixen utilitzar el terme grey hat, ja que fan servir tècniques d’un costat i d’un altre. Però anem a l’embolic.

Què determina el que és bon SEO i el que és dolent? La resposta és fàcil: Google. Si fas les coses bé, és a dir, segons les directrius de Google, perfecte. Si vols accelerar el posicionament i intentar manipular els resultats de les recerques, tard o d’hora s’adonaran i més gran serà la caiguda.

Què és el white hat SEO del que tots parlen segons un consultor seo?
John Wayne entra al “Saloon”, mocador vermell lligat al coll i barret blanc. S’acosta a la barra i demana un whisky, gira el cap i mira l’estada. La porta s’obre i entra Yul Brynner, camisa arremangada i barret negre … Segurament si heu vist algun que altre western, aquesta escena us resultarà familiar. La viva representació del bé (white hat) i el mal (black hat).

La metàfora va com anell al dit, metàfora que deriva dels hackers informàtics. Els ètics (o que fan el bé) i els delinqüents. Doncs bé, en el SEO totes les accions que estiguin dins de les directrius de Google són white hat seo i totes les que no ho estiguin o Google hagi comunicat que no són bones, són dolentes i perilloses. Però perilloses per a tu, és clar.

Podem definir el white hat SEO com les estratègies més correctes, recomanades i ètiques segons Google.

Les tècniques de white hat SEO que més fem servir
Les estratègies SEO evolucionen a mesura que Google evoluciona. Establir una estratègia efectiva ara, pot significar que no ho sigui en uns anys, però si pensem com pensen a Google, podem saber quines estratègies funcionen i funcionaran sempre. Des BigSEO, agència de posicionament web a Barcelona, ​​us expliquem quines són les millors tècniques de white hat SEO 2018:

Primer mobile i després existeixo
Tots ho tenim clar, i els estudis ho demostren. Les recerques amb smartphone ja superen les d’ordinador i en el SEO es nota. No és el mateix navegar amb el teu mòbil que amb el ratolí del teu sobretaula. Així que, primer pensa en la versió mobile de la teva web. Com es veuen els menús? Puc accedir fàcilment al contingut? És fàcil navegar si tinc els dits com botifarres?

Tot això serà transcendental per ajudar-te guanyar un espai en un món en el qual el mobile és la tendència en alça, fent que l’usuari es senti còmode quan navega amb el seu telèfon intel·ligent a la teva web i preparant la teva pàgina per al mobile first indexing.

Les-millors-tècniques-de-white-hat-SEO-2018-1

Contingut de qualitat
Res de copiar, res de re-escriure, res de canviar unes quantes paraules. Que no estem en l’institut, per favor! Ja ho diu Google: “el contingut és el rei”, i si ho diu serà per alguna cosa. La creació de contingut és un art i, sobretot, un art que es mesura per la qualitat, no quantitat. Quantes vegades hem escoltem un client dir-nos: amb un text de 300-400 paraules ja n’hi ha prou, no? Bé, doncs ni sí ni no. Però en la majoria dels casos sol ser no.

Evidentment, que de cara a l’usuari, cal explicar-li el que vol sense divagacions però hem d’oferir un contingut explicatiu i profund que aclareixi els seus dubtes però sense omplir-lo de palla inútil per arribar a una quantitat X de paraules.

A més, no es recomana caure en una sobre-optimització de paraules clau, però també cal donar-li a les aranyes de Google els indicis i senyals del que tracta la nostra web. Per això, hem de crear contingut de qualitat, orientat a l’usuari i optimitzat per a Google. I no a l’inrevés.

Leave a Reply

css.php