Google adwords

Avantatges de Google AdWords
Per aconseguir obtenir trànsit, AdWords és una solució molt efectiva, ja que té certs avantatges sobre altres estratègies d’atracció de trànsit, com són les següents:

Genera trànsit de forma immediata
Aconseguir bones posicions en els resultats naturals per a les cerques més rendibles implica una inversió considerable d’esforç i paciencia.y tot i així, els resultats per a un lloc web que s’acaba de publicar poden trigar a aconseguir-se. Per contra, una campanya de Google AdWords comença a produir trànsit qualificat de forma immediata. Si necessita visites en un domini recentment llançat d’avui per demà, una campanya de Google AdWords pot ser l’estratègia més recomanada per arrencar el seu negoci, mentre treballa en SEO per aconseguir bones posicions a mig i llarg termini, i va construint una base de dades per desenvolupar més endavant estratègies de fidelització i venda creuada.

AdWords és modulable
Mentre que el posicionament natural es una estratègia que té una gran inèrcia (implica temps tant per aconseguir bones posicions com perquè perdre) AdWords permet, d’una forma molt flexible, modular el trànsit que desitgem generar durant un període molt determinat de temps. En ocasions és possible que el que ens interessi sigui incrementar les visites durant les èpoques de l’any en què la demanda natural dels nostres productes és menor, de manera que ajudem a equilibrar el patró estacional de la demanda. En altres casos, per exemple, quan la demanda es concreta en una època molt concreta de l’any, com la nadalenca, ens interessarà invertir per aconseguir així el major nombre de vendes. Els enllaços patrocinats ens permeten, doncs, invertir per complementar les comandes durant les valls de la demanda o bé maximitzar el resultats just quan aquesta és més fort.

Accessible per a gairebé tots els pressupostos
Tot i que el preu mitjà del cost per clic ha augmentat considerablement en els últims anys, sobretot, per a certes categories de productes i serveis especialment competits, la veritat és que la inversió necessària per aconseguir una visita de qualitat en els cercadors es manté, en general, en imports continguts per sota d’un euro per a moltes categories. Amb aquesta estratègia, a més, som nosaltres qui marquem una inversió màxima diària, una inversió màxima mensual i el cost màxim que estem disposats a pagar per visita. Controlant aquests tres valors amb cert sentit comú, pràcticament qualsevol negoci pot obtenir trànsit rendible a través de Google AdWords.

AdWords és inbound màrqueting
Encara que s’està pagant per visites, la veritat és que aquesta visita està originada pel propi interès de l’usuari. Quan la campanya s’origina en els cercadors, és la pròpia intenció de cerca de l’usuari la que serveix per seleccionar els enllaços patrocinats rellevants que podrien ser també resultats del seu interès i que, per tant els cercadors mostren al costat dels resultats naturals.

ROI fàcil de mesurar
Una de les principals virtuts d’AdWords com a estratègia d’atracció de trànsit és que permet realitzar un seguiment de les visites generades i mesurar la conversió que aquestes visites ens han generat. A partir d’aquesta conversió, ja sigui en forma de generació de leads o, directament, vendes, podrem determinar la seva és una estratègia rendible o no per al nostre projecte empresarial. Si els beneficis que van generar les vendes de visitants procedents de pagament per clic ser més grans que la inversió necessària per generar dit trànsit, llavors l’estratègia és rendible. En cas contrari, haurem de buscar altres alternatives per atreure aquest tràfic o concretarem en millorar la conversió del nostre lloc web.

Permet generar reconeixement de marca com aconsella un seo barcelona
Invertir a Google AdWords i estar visibles en un nombre ampli de recerques relacionades amb el nostre sector contribueix a generar entre els nostres clients potencials un cert reconeixement de marca. Els usuaris tendeixen a identificar les empreses que ocupen els primers llocs en els enllaços patrocinats de manera que trobar-nos reiteradament en aquestes posicions contribuirà a implantar la nostra marca entre els seus conegudes. Això incrementarà gradualment el trànsit directe i les visites repetides, així com el trànsit procedent de recerques amb marca, on major avantatge podem extreure de posicionar-nos per sobre de la nostra competència.

Permet segmentacions precises
Google AdWords ens només possibilita graduar la inversió al llarg del temps, sinó que permet segmentar de forma molt precisa als destinataris de la nostra publicitat i concretar aquesta visibilitat sobre els productes més rendibles i les ofertes més atractives. A més, permet concentrar la nostra inversió en àrees geogràfiques molt determinades, en períodes de temps precisos, així com certs rangs d’hores i dies de la setmana concrets.

agencia seo barcelona

Leave a Reply

css.php