Agencia de seo

L’estratègia SEO dins del màrqueting digital
L’estratègia SEO és un punt clau perquè una pàgina web compti amb un trànsit orgànic satisfactori. Guanyar visibilitat a la internet no és tasca fàcil, per això les grans empreses compten amb un departament dedicat a la creació de contingut digital, al seu adequada distribució, a les relacions de la marca amb els usuaris, ia la gestió de les reconversions. .. tot això depèn del departament de Màrqueting.
Dins el màrqueting digital podem trobar-nos amb el SEO, o Optimització de Motors de Cerca. L’estratègia SEO no és més que un conjunt d’accions que busquen optimitzar diversos aspectes d’un lloc o pàgina web perquè, al moment que Google o altre cercador l’analitzi, rebi una bona qualificació i aparegui entre els primers llocs en la pàgina de resultats .
Per què és important l’estratègia SEO com la agencia seo en barcelona ?
És important comptar amb una bona estratègia SEO ja que els motors de cerca són els principals impulsors de les visites que rep una web. Actualment, milions d’usuaris consulten diàriament a Google, i està comprovat que les primeres tres pàgines són les que reben major quantitat de clics, igualment, són molt pocs els usuaris que arriben a la segona pàgina de resultats.
Figurar en la primera pàgina de Google no és una tasca senzilla, requereix d’un procediment estratègic i una anàlisi de la competència. Però els resultats, quan són positius, beneficien enormement als objectius del web.
Per a l’èxit en SEO és necessari mantenir-se al dia amb les diferents tendències. En general, les estratègies analitzen el comportament dels usuaris dins el Internet, i prenen diversos patrons per incloure’ls i garantir la satisfacció de l’usuari i, per tant, la bona qualificació per part de Google.
D’aquesta manera, cal entendre per què l’experiència de l’usuari és sempre un tema que es toca quan parlem de SEO. Google, com a motor de cerca predilecte, busca oferir a les persones un mitjà per obtenir respostes clares i valuoses de manera ràpida. Així bé, si les persones dins del web popularitzen la recerca per veu, Google voldrà mostrar resultats compatibles a aquestes recerques i les pàgines webs que ho tinguin en compte tindran una millor qualificació.
Això s’aplica tant per a aspectes bàsics de la web, com per a les actualitzacions tecnològiques que causen sensació. Entre els factors principals tenim, per exemple, la velocitat de càrrega, el contingut de qualitat, els enllaços interns … variables que influeixen en el posicionament web.

Leave a Reply

css.php