Coneix si val la pena invertir en el chatbot a Facebook

Coneix si val la pena invertir en el chatbot a Facebook

Segons un estudi recent només el 5% de les marques més conegudes han realitzat una inversió per crear un chatbot a Facebook. L’increïble és que el 51% dels usuaris els sembla una eina útil que proporciona un servei bàsic.

I per poder entrar a aquest mitjà i oferir un servei bàsic de qualitat cal tenir una estratègia per aconseguir el servei que esperen els usuaris.
És moment de conèixer el chatbot a Facebook ( agencia marketing online barcelona)

El primer que hem de saber és que els chatbots són programes que funcionen gràcies a una intel·ligència artificial aconseguint mantenir una conversa amb les persones, és a dir un programari que pot comunicar-se.

I encara que el primer missatge del xat pugui semblar normal el sorprenent és que, encara que les respostes siguin automatitzades es basen en el que l’usuari hagi escrit.
I si estem parlant de màrqueting digital és el moment perfecte perquè moltes marques reconegudes i empreses aprofitin per fer acte de presència en aquest nou canal que va molt de debò.
I és que qui es preï en ser un comunicador digital ha voltejar a veure el chatbot a Facebook.

Una de les principals raons per invertir en aquest chatbot és la resposta immediata que ofereix als usuaris. Això canalitza els clients potencials ja que podran rebre la informació que necessiten i la solució a les seves inquietuds al moment.

Tot això augmenta els negocis sense necessitat de fer un esforç. I podrà utilitzar el seu temps a realitzar aquestes tasques més importants que requereixin sense necessitat de descuidar els clients i aconseguit que els mateixos quedin satisfets amb el servei.

Moltes vegades les marques perden la seva imatge a la part d’atenció al públic al no respondre a molts dels seus clients. Amb chatbots es podrà mantenir la imatge de la marca.
Però per evitar qualsevol inconvenient amb aquesta eina no podem prendre’ns a la lleugera la creació del sistema. És important que les respostes automatitzades no siguin les mateixes que puguem trobar a la web.

És important saber els seus objectius i necessitats i com la marca pot donar una resposta eficaç al consumidor. La base de coneixement que alimenti als robots ha de ser àmplia.

seo barcelona

Leave a Reply

css.php