Quan contractar un especialista en SEO

Quan contractar un especialista en SEO:consultor seo

Posicionar una web a Internet pot ser molt fàcil, amb un contingut excepcional i una audiència captiva, o summament difícil, si el contingut que podem publicar és limitat per la pròpia naturalesa del lloc web o ha molta competència en el sector. Quan serà suficient amb utilitzar el sentit comú i alguns consells trobats en webs com aquesta, i quan cal contractar els serveis d’un especialista? 1. Quan no es té gaire temps per invertir en SEO

Si l’optimització del seu lloc web en cercadors li va a robar temps de la seva veritable funció en l’empresa i aquesta es ressentirà, és el moment de buscar un especialista en posicionament en cercadors. Si no està segur, pensi en diferents criteris: ¿quant val una hora del seu temps en diners ?; ¿Quant li costa a l’empresa i quant ingressa l’empresa per aquesta hora de la seva feina ?; ¿Hi ha algú més que pugui substituir durant aquesta hora i fer el que vostè fa, tan bé com ho fa vostè? És possible que vist així un servei de SEO extern no resulti tan caro.2. Quan no es tenen els coneixements tècnics necessaris

És possible que per a diagnosticar els errors d’optimització del seu lloc web es necessitin determinats coneixements. I si cal fer canvis, no ja en el contingut, sinó en el codi de les seves pàgines, també es necessiten coneixements de programació. Si en la seva empresa no hi ha una persona que pugui realitzar aquests canvis sabent perfectament el que es porta entre mans, necessitarà a algú que ho faci. Aquest pot ser un expert en SEO (el mateix que faci el diagnòstic) o els seus col·laboradors, o una empresa de disseny i / o programació de llocs web.3. Quan les seves habilitats de redacció no són perfectes

Ja hem dit que el contingut és el rei, no només en el fons sinó també en la forma. Si bé redactar el contingut d’una pàgina pot ser fàcil per a vostè, l’última revisió, l’últim toc amb esperit SEO, s’ho hauria de donar un especialista no només en redacció, sinó en maneig de paraules clau i en usabilidad.4. Quan ha provat tots els consells i tot i així no aconsegueix posicionar la seva web

Si després de sis mesos la seva web segueix soterrada en l’enèsima pàgina de resultats dels cercadors, és possible que alguna cosa vagi malament encara. ‘Especialista SEO al rescat! 5. Quan va a llançar el seu nou lloc web però vol assegurar-se que tot és correcte pel que fa a SEO

No és mala idea fer que un especialista revisi la maqueta del seu lloc web abans que els cercadors la indexin. O millor encara, inclogui un especialista SEO a la fase de disseny i implementació per no haver de treballar dues vegades sobre el mateix element. D’aquesta manera s’assegura que la versió que van a posicionar serà la correcta.6. Quan no sabeu quines tècniques estan acceptades pels cercadors

Ja sabem que algunes formes de posicionar la seva web estan penalitzades pels cercadors; si no està segur de la validesa d’alguna tècnica, el millor és contractar un servei de consultoria SEO que ens doni un cop de mano.7. Quan en el seu sector hi ha molta competència

Normalment una competència ferotge en el negoci significa també gran competència pels resultats dels cercadors. Un especialista SEO pot ajudar a estudiar als llocs web que competeixen per les primeres posicions de les serps (motor de cerca Results Pages o pàgines de resultats) i establir una estratègia de posicionament en cercadors d’acord amb aquesta competencia.8. Quan és necessària la coordinació de l’estratègia SEO amb altres eines de màrqueting

No vol que part de la seva empresa tiri del carro en una direcció i una altra part en la direcció contrària; seva estratègia de màrqueting hauria de contemplar tots els aspectes de la imatge de la seva empresa, també a Internet i per descomptat en els cercadors. La coordinació és esencial.9. Quan s’han identificat problemes de reputació en línia de l’empresa o del lloc web

Un especialista SEO està acostumat a veure la reputació online de la seva web com un tot i podrà suggerir-li diferents aproximacions o estratègies per minimitzar les conseqüències d’un brot de mala reputació en línia .10. Quan no pot dedicar un temps regular a formació contínua sobre SEO

Els cercadors contínuament implementen nous algoritmes en els seus motors de recerca, sorgeixen noves tècniques i altres cauen en desús o són penalitzades. És treball d’un especialista SEO mantenir-format i informat.

La contractació d’un especialista SEO no garanteix que el seu lloc web vagi a aconseguir la primera posició a Google. Mai hi ha garanties en aquest treball. Si un especialista SEO li dóna alguna garantia en aquest sentit, desconfiï. És possible que feu servir tècniques que a curt termini poden fer pujar la seva PageRankTM en un temps rècord o faci que aparegui el número 1 per la seva paraula clau favorita, però a mig termini el seu lloc web s’enfonsarà en les profunditats de l’abisme dels webs

Leave a Reply

css.php