Estrategia de SEO

El SEO s’ha tornat una tasca prioritària des de fa un temps, impulsar la visibilitat de la teva pàgina o lloc web, en comptar amb un bon posicionament dins dels resultats llançats pels motors de cerca, és una cosa que realment beneficia i llança bons resultats per tota marca, empresa o negoci. Comptar amb una bona estratègia SEO ha de ser un element infaltable per a l’administració de qualsevol lloc web.

L’estratègia SEO ha anat evolucionant amb el temps, per a finals de l’any 2006 es tractava al SEO com “la ciència dels coets” això feia referència al fet que una estratègia SEO ben estructurada impulsava el trànsit orgànic, o el augmentava amb la velocitat d’un coet.
És clar, com qualsevol cosa desconeguda, a l’inici el SEO es va considerar per molts com un art fosc, difícil de comprendre i amb matisos negatius. Però després de 12 anys aquest pensament va canviar radicalment, actualment es considera al SEO com una pràctica bàsica, cosa que qualsevol persona vinculada amb el màrqueting digital ha de conèixer. L’estratègia SEO s’ha convertit en pilar, determinant per a l’èxit cibernètic.

L’estratègia SEO i la visibilitat de la pàgina:agencia seo barcelona

No obstant això, el SEO va passar a ser una cosa generalitzada, moltes empreses ja no consideren tenir un equip especial per SEO, però els números no menteixen. L’any 2015 un empleat va eliminar tot l’equip de SEO, i el trànsit va disminuir gairebé un 30% poc temps després d’això. S’ha divulgat la creença que el SEO és una “taula d’apostes” pensament fals.
Des del punt de vista empresarial, tota marca o negoci necessita fer acte de presència a l’Internet, ja que reconeixem que aquest és el millor mitjà per arribar a les masses, però, no n’hi ha prou amb això de què serveix publicar contingut de qualitat i posseir una pàgina web fantàstica si no és llegida? Aquí parlem de trànsit (visites que rep el nostre lloc) i el trànsit orgànic és la quantitat d’usuaris que ingressen a la nostra pàgina a través del motor de cerca. El motor de cerca popular és Google, i si volem que la nostra pàgina figuri en els primers resultats quan algun usuari busqui un material relacionat al nostre contingut, hem d’implementar una estratègia SEO òptima. Aquest fet ens beneficia enormement, augmenta el trànsit, ja que tenim present que la majoria de les persones realitzen les seves investigacions de qualsevol tema (producte

Leave a Reply

css.php