SEO

SEO: trànsit orgànic segons un consultor seo.

És una realitat que l’Internet s’ha tornat un element base i un pilar en les nostres vides quotidianes, a nivell personal ia nivell professional. Els cercadors web van començar a sorgir a principis dels anys 90, Google va fer acte de presència en l’any 1996, i es va tornar el motor de cerca popular. No va passar molt temps perquè les persones descobrissin que es pot rebre un ingrés econòmic utilitzant l’internet. Però per aconseguir això és necessari atreure una quantitat representativa de trànsit, i quina és la manera idònia per generar un trànsit alt? Els motors de cerca, en aquest instant els creadors de pàgines webs van començar a idear pràctiques per ocupar els primers llocs en els resultats, aquí comença el SEO (Search Engine Optimization), i la raó del mateix és bastant fàcil de determinar: augmentar el trànsit orgànic.

El trànsit orgànic és la quantitat de visites que rep el nostre lloc o pàgina web i que arriba a través dels motors de cerca. Per raons òbvies volem obtenir un trànsit orgànic alt, desitgem que la gent llegeixi el nostre contingut, aquesta és una manera de crear ingressos econòmics, per posar un exemple, una pàgina web d’una empresa de vendes, pot generar compres i clients potencials, un lloc web d’una posada o hotel, possibles clients …. a més dels blocs i altres alternatives que ens podem trobar a la web per obtenir guanys.
Estratègia SEO per augmentar el trànsit orgànic

Desitjant l’augment de trànsit orgànic busquem comptar amb un bon posicionament SEO, i per aconseguir això ens valem de diverses pràctiques o tècniques, que efectuem de manera interna al nostre lloc (SEO On Page) o mitjançant la participació d’altres llocs amb autoritat (SEO off Page).

Per plantejar una correcta estratègia SEO, hem d’analitzar els múltiples factors en els quals es basen els motors de cerca per establir la posició d’una pàgina o lloc web, i encara que són molts, es ressalten dos d’ells:

1. L’autoritat: De manera general podem dir que es tracta de la popularitat d’una web, mentre sigui més popular, més valor tindrà el seu contingut. Aquest aspecte es basa en l’experiència pròpia dels usuaris, per la qual cosa, els cercadors ho prenen molt en compte. Mentre un contingut es comparteixi en quantitat, el cercador ho considerarà útil.
2. La rellevància: Aquesta és la relació que hi ha entre una pàgina i una recerca realitzada. Considerant molts factors.

Leave a Reply

css.php