El contingut multimèdia

El contingut multimèdia és un dels recursos més atractius per mantenir la visita dels usuaris. Amb ell vam aconseguir reforçar un dels factors més importants en el posicionament SEO. Paradoxalment, el contingut multimèdia per si sol no suposa un recurs útil per obtenir un bon posicionament SEO. És a dir que és molt difícil posicionar aquests recursos quan els usuaris realitzen una cerca.

De fet, en ser contingut multimèdia, el robot del cercador no l’identifica com un element SEO important, ni tan sols ho pot reconèixer més enllà de ser un mer arxiu present a la web. Però podem fer alguna cosa més que optimitzar el nom d’aquest arxiu i aprofitar la seva existència també per aconseguir millorar en els resultats de cerca. Transcriure contingut multimèdia L’estratègia que major efectivitat ens va a oferir és la de transcriure el contingut multimèdia.

Això es realitza descrivint el que el vídeo ofereix, al mateix temps que s’aprofita el contingut inclòs en ell. És a dir, que no ens hem de limitar únicament a escriure el mateix que es locuta en el vídeo (en cas de tenir àudio locutat), sinó que s’ha d’aprofitar aquesta informació per explicar-la en un text descriptiu d’aquest. La quantitat de text ha de ser equivalent al vídeo utilitzat, no obstant això no hem de deixar de banda les opcions SEO que això ens ofereix, per tant hem de buscar una extensió mitjana d’entre 500 i 1.000 paraules, que a més complementi el contingut ja existent. Avantatges de transcriure contingut multimèdia a nivell SEO L’avantatge principal de la transcripció de vídeos de la nostra web és la de convertir aquest recurs en alguna cosa identificable i posicionable pel cercador. Gràcies a aquest contingut, podem posicionar el vídeo no per ser un arxiu optimitzat, sinó perquè descrivim tot el que ofereix a l’usuari. D’altra banda, incrementem el contingut existent en el nostre website i, concretament, a la pàgina on s’ubica el vídeo.

Per tant, de forma global millorem el SEO de la nostra pàgina. A més, el contingut ens ofereix una doble oportunitat SEO. Primer perquè ens permet optimitzar-lo per posicionar el contingut que en el vídeo no aconseguirem optimitzar pel fet de ser material audiovisual. En segon lloc, també podem aprofitar el contingut per realitzar l’optimització cap termes relacionats, no presents al vídeo. D’aquesta manera tenim més opcions de sortir en els resultats de cerca per diferents keywords que ens interessin.

agencia adwords barcelona 

Leave a Reply

css.php