Recerca i evolució de la keyword

En la recerca d’estratègies de posicionament SEO, l’elecció de les paraules clau és importantíssima. Gràcies a l’evolució i transcendència que el SEO ha guanyat en els últims anys, els responsables de les empreses ja són conscients que no es pot limitar aquesta estratègia al que ells consideren adequat. Alguns professionals veuen el seu sector des massa dins, sense ser conscients que els usuaris i clients utilitzen terminologia menys tècnica, de vegades fins i tot incorrecte, per referir-se a productes i serveis en comercialització. No obstant això, aquest no és l’únic factor a tenir en compte. Un altre molt important és l’evolució de keyword.

 

Què és evolució d’keyword? L’evolució de keyword s’identifica com la transformació d’un terme utilitzat pels usuaris per designar un mateix producte. Dins de cada sector és fàcil veure exemples propis d’aquesta evolució de keyword, però podem fer referència a terminologia més general per entendre-ho perfectament. Abans que el comerç electrònic arribés al nivell actual, a Internet els usuaris seguien buscant productes per veure anàlisi i especificacions, abans d’anar a una botiga física a comprar-los. En aquesta acció, també entrava en joc la recerca d’ofertes i aquest fet va donar pas al terme “gangues”.

Aquesta paraula clau va gaudir d’una evolució creixent des de principis d’aquesta dècada, però al llarg dels anys ha anat en detriment. Sempre en època nadalenca torna a ressorgir, però els seus nivells són cada vegada inferiors.

En lloc de “gangues”, els usuaris busquen ara altres termes, com ara “ofertes”, “black friday”, “descompte en línia”. S’ha canviat la forma de comprar productes a Internet. Ara es realitza de forma immediata, des del telèfon mòbil i no s’espera que tard setmanes a arribar. Per tant, la keyword ha sofert una evolució, fins al punt que determina les estratègies d’empreses que volen oferir els seus productes i serveis. Evolució de Keyword i la seva influència en posicionament SEO Per tant, ara una empresa ha de valorar si utilitza la paraula “gangues” o la equivalent del seu negoci, que hagi sofert una evolució.

Té dues connotacions negatives fer-ho. La primera que es relacioni als seus productes amb baixa qualitat, almenys en aquest cas. La segona i molt pitjor pel que fa a posicionament SEO, que estiguem intentant posicionar l’empresa per termes no utilitzats pels usuaris. En lloc d’això, cal analitzar cap a on ha derivat aquesta evolució de la keyword, identificar nous termes interessants per al nostre negoci i reoptimitzar la web cap a ells.

Font:https://www.seowebconsultora.es/

Leave a Reply

css.php