Keywords seo

Hi ha molts components per a una campanya de SEO segons un consultor seo, però a la base hi ha una cosa: paraules clau. Les paraules clau adreçades a un lloc web li diuen als motors de cerca i els visitants del lloc web de què es tracta el lloc web i les seves pàgines. Aquesta és la raó per la qual el primer pas d’una campanya de SEO és dur a terme una recerca de paraules clau utilitzant una eina com el Planificador de Paraules Clau de Google per esbrinar com la gent està buscant. A continuació, una vegada que s’ha elaborat una llista de recerca, les paraules clau seleccionades han de ser incorporades en el contingut del lloc web de forma natural. Aquí és on afegir:

TÍTOL TAGS
Per SEO, l’etiqueta title és la màxima prioritat. Té un pes considerable en els motors de cerca i és l’enllaç en negreta i blau en el qual es pot fer clic en els resultats de cerca. La millor pràctica és incorporar paraules clau al principi de l’etiqueta de títol, seguides pel nom de la marca si l’espai ho permet. Cada pàgina ha de tenir una etiqueta de títol única i optimitzada per dirigir el trànsit dels termes de cerca relacionats que són més aplicables a aquesta pàgina. Si cada pàgina té un títol genèric, no optimitzat, és una gran oportunitat perduda.

ETIQUETES DE Metadescripció

La meta descripció és una breu sinopsi del que es pot trobar en una pàgina específica. Igual que l’etiqueta de títol, ha de ser única i optimitzada per a cada pàgina. No és un factor de rànquing directe, el que significa que els motors de cerca no ho miren per determinar el rànquing. No obstant això, afecta la taxa de clics, que és una cosa que els motors de cerca consideren. Una metadescripció optimitzada i informativa destacarà a la pàgina de resultats dels motors de cerca i pot ser el que ajudi a generar el clic, com aconsellaria qualsevol agència màrqueting en línia.

URL
Si bé és aconsellable mantenir-se allunyat d’un nom de domini ric en paraules clau, que pot semblar spam als motors de cerca, tot i així és aconsellable incorporar paraules clau en l’extensió de la URL.

En el cas de les pàgines web amb molt text, és aconsellable separar el contingut mitjançant encapçalats o etiquetes H. El codi html es destacarà en els motors de cerca, de manera que també s’han d’incloure aquí les paraules clau.

Encara que el títol, la URL i les capçaleres són els més notables o ponderats, és important també incorporar paraules clau en el contingut real del cos de cada pàgina. Assegureu-vos d’usar variacions naturals de paraules clau en lloc de fer servir la mateixa paraula clau o frase clau una i altra vegada. No hauria de ser obvi per al lector que la pàgina va ser optimitzada per als motors de cerca.

La clau per incorporar paraules clau en el lloc web de SEO és adoptar un enfocament natural. Hi pot haver una fina línia entre natural i spammy, i una empresa de SEO amb experiència pot portar en la direcció correcta.

Leave a Reply

css.php