Keywords seo

Alguns propietaris de llocs poden preguntar; ¿Per què hauria de molestar-me a optimitzar el meu lloc per paraules clau de marca? Ja estic ben classificat per a ells i obtinc tot el trànsit de totes maneres. Per què ho hauria de fer part de la meva SEO? Aquesta és realment una pregunta que vam rebre molt de molts propietaris de llocs web. Després de tot, la seva marca està a tot arreu al seu lloc web, així que per què hauria de centrar activament en paraules clau de marca en certes pàgines? Aquí hi ha 3 raons per les quals:

L’ús dels motors de cerca s’ha convertit en una part de la nostra vida quotidiana i els cercadors s’han tornat més intel·ligents. Entenen que com més informació introdueixin a la barra de cerca, més rellevants seran els resultats per a les seves necessitats. Per exemple, suposem que algú està buscant el número de telèfon d’una empresa. Podrien simplement escriure “Empresa X” a la barra de recerca, però això podria implicar algunes excavacions. En el seu lloc, és més probable que escriguin “Número de telèfon de l’empresa X” a la barra de cerca. Òbviament, estan buscant informació molt específica sobre la seva empresa i el teu quiered ajudar-los a trobar la pàgina “Contacti’ns” al seu lloc web. El seu lloc és òbviament el destí (és una recerca de marca després de tot), però és una experiència d’usuari molt millor si un cercador pot anar directament des del SERP a la pàgina “Contacte el” en lloc de a la pàgina principal. El teu vols fer que sigui el més fàcil possible perquè algú faci negocis amb tu i cada clic extra podria dissuadir-, fins i tot si només està buscant un número de telèfon al seu lloc.

L’optimització de paraules clau de marca és especialment important per als llocs de comerç electrònic. Si vols optimitzar cada pàgina de producte per al número de model, marca i marca (si tu ets un revenedor, això és molt important) perquè els consumidors puguin trobar el producte exacte que estan buscant.

Cada vegada que algú busca la seva marca, tu vols assegurar-te que tot en els serps (o tant com sigui possible) és contingut que el teu posseeixes i controles. Per descomptat, el lloc web de l’empresa ha de ser el primer, i les pàgines internes més profundes també poden estar molt ben posicionades si t’has pres el temps per promocionar-les i construir enllaços, però també vols que tots els teus perfils socials, perfils locals, bloc de l’empresa, comunicats de premsa, articles de convidats, entrevistes, vídeos i més estiguin ben posicionats en els serps.

L’últim que vols és que el contingut d’una altra persona s’aprofiti de les paraules clau de la teva marca, especialment si és negatiu. Una crítica o menció positiva en un lloc popular de la indústria és genial i pot ajudar a la seva marca, però és possible que un consumidor descontent o un ex-empleat s’apropiï de les paraules clau de marca i obtingui molta classificació de “mala premsa” . Això no és una cosa que vulguis que vegin els clients potencials. En aquest sentit, l’optimització de paraules clau de marca funciona com una tàctica de gestió de la reputació. Dominar els serps amb contingut que el teu posseeixes i controles pot mitigar qualsevol problema potencial de reputació que pugui sorgir.

Idealment, el nom de la seva empresa és únic. No obstant això, sempre hi ha la possibilitat que una altra companyia tingui un nom que sigui prou semblant, si no exactament el mateix. Potser no ofereixen els mateixos productes o serveis i és d’esperar que no operin a la mateixa àrea, però val la pena diferenciar la seva empresa de la resta mitjançant l’optimització de paraules clau de marca juntament amb altres paraules clau. Els motors de cerca són intel·ligents i normalment poden entendre quina empresa s’està buscant per obtenir el resultat correcte, però mai s’ha de córrer el risc de perdre a un visitant del lloc web perquè hagi visitat el lloc web equivocat de l’Empresa “X”.

Des de la perspectiva de la construcció d’enllaços, l’optimització per a les paraules clau de marca és important perquè manté les coses naturals. La vinculació de text d’àncora ja no és una pràctica acceptada de SEO, però, l’excepció a aquesta regla és la vinculació de text d’àncora de marca, com aconsella una agència seo barcelona.

Si el teu penses que no cal optimitzar el seu lloc per paraules clau de marca, pensi-ho de nou. És una part extremadament important del SEO que és molt simple d’implementar.

agencia marketing onlineposicionamiento web barcelona

Leave a Reply

css.php