Inteligencia artificial

RankBrain
RankBrain és un nou subsistema d’algoritmes que Google utilitza en el lliurament de resultats de cerca o serps. El RankBrain utilitza l’aprenentatge automàtic i la intel·ligència artificial per respondre a preguntes que mai han estat plantejades. El sistema incorpora el llenguatge parlat en forma de recerques en patrons matemàtics que poden ser processats pel motor de cerca. RankBrain complementa els diferents algoritmes per a la categorització d’aquestes noves recerques. També utilitza la recerca semàntica, que es va implementar amb l’actualització de Hummingbird, i associa paraules desconegudes semànticament a entitats lingüístiques ja conegudes. El sistema està dissenyat per a aprendre d’aquesta manera en el futur.


Google rep milions de consultes de cerca diàriament segons la experta en seo seowebconsultora. Aproximadament el 15% de totes les recerques entrants a Google són totalment noves. Això inclou nous conceptes, frases i preguntes. Per avaluar correctament aquests patrons de llenguatge, sovint molt complexos, i oferir resultats rellevants, Google, segons les seves pròpies afirmacions, utilitza més de 200 senyals diferents, una infraestructura complexa i diverses actualitzacions dissenyades per millorar els resultats de cerca.

Després d’anys d’investigació, Google va implementar el sistema RankBrain, que es va implementar a tot el món a principis de 2015 després d’un breu període de prova. RankBrain va ser provat primer i comparat amb usuaris reals, que van assignar correctament el 70% de les noves recerques mentre que RankBrain va arribar al 80%. A causa que el sistema pot aprendre gairebé de forma autònoma, ràpidament es va convertir en una part integral de la cerca de Google. A més dels enllaços i els senyals semàntiques com probablement els factors de classificació més importants, RankBrain ja s’ha convertit en un dels senyals més importants.

Cinc desenvolupadors que impulsaven la integració de l’aprenentatge automàtic i la intel·ligència artificial en el context de la investigació eren responsables d’això. Amb l’adquisició de DeepMind el 2014 i el nomenament de Ray Kurzweil el 2012, l’empresa va establir les bases per a la seva pròpia investigació en el camp de la intel·ligència artificial fa anys. El sistema RankBrain, recentment integrat, complementa el producte principal, la recerca a Google, un framework que pretén donar suport en particular a la recerca conversacional, als termes de l’argot, a la recerca per veu i també a la creació de Google a l’àrea de la IA per al futur .. [1]

Com funciona
Igual que amb altres actualitzacions o modificacions de l’algoritme central, Google no proporciona moltes explicacions sobre com funcionen els mecanismes exactes de RankBrain. Només un comunicat de premsa incloent una entrevista amb Greg Corrado, Investigador Científic Sènior. [2] D’acord amb això, RankBrain fa servir intel·ligència artificial per incrustar el llenguatge en entitats matemàtiques, que es diuen vectors. Si Rank Brain rep una paraula o frase de cerca desconeguda en forma de consulta, endevina el significat d’aquests caràcters recollint similituds importants amb paraules que ja existeixen a la base de dades; les recerques històriques s’introdueixen en el sistema. Si aquestes associacions són correctes, es poden integrar en el sistema viu. El lliurament dels resultats de la recerca es modifica a continuació en funció de les dades, de manera que les webs i les aplicacions pertinents puguin mostrar-se a l’usuari, en particular en el cas de recerques mai abans realitzades, amb termes de llarga durada o que continguin paraules ambigües. [3]

Rank Brain es basa en l’algoritme Hummingbird i la recerca semàntica per a, almenys, comprendre a un nivell rudimentari els significats de certes afirmacions. Com a part de Hummingbird, les recerques individuals són tractades com a entitats i no com cadenes, i anotades pel Gràfic de Coneixement per entendre, per exemple, el tipus de consulta (recerques transaccionals, de navegació, informatives). Però el sistema encara no ha estat capaç de manejar consultes complexes amb molts termes en diferents contextos. [4]

Per tant, RankBrain està dissenyat específicament per a gestionar consultes que consisteixen en combinacions de diversos termes, paraules clau de longtail, preguntes i recerques conversacionals. Els motors de cerca sempre han tingut problemes amb el llenguatge complex en la comunicació home-màquina perquè els significats no podien ser modelats. RankBrain es basa aparentment en un model conversacional incrustat en un marc de seqüència a seqüència. [5]

En conseqüència, el model utilitza un context de recerques prèvies (seqüència) per endevinar la següent seqüència. Si el sistema és correcte, les seqüències que s’havien endevinat també es transferiran al context.

Agencia de marketing digital mentedigital

Leave a Reply

css.php